Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 10:02 |
Silnik do pumy ehh marzenie |
Autor |
Wiadomość |
baq [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2006, 10:07 Silnik do pumy ehh marzenie
|
|
|
qurna loknijcie na cene
lol
no ale qurna kto by niechcial miec takiego serducha
silniczek |
Ostatnio zmieniony przez baq 23-08-2006, 07:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 22-08-2006, 10:38
|
|
|
Z silnika Pumy to tam niewiele zostało... Faktycznie piękna robota - 1,7 rozwiercone do 2,0 i super osprzęt. Najbardziej podoba mi się *Mclaren Inlet Trumpets*
Cena też konkretna |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
baq [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2006, 11:23
|
|
|
qurcze a najlepsze jest to ze przeciez moglem za malutkie pieniadze kupic ten kolektor carbonowy i qurna stwierdziem ze nie bede szedl w kierunku throttle bodies a teraz zaluje
i potrzebuje kolektora potem jakis TB i cos sterujacego pewnie omexa tyle tylko ze kurcze strasznie drogie takie zabawki |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 22-08-2006, 12:25
|
|
|
baq napisał/a: | najlepsze jest to ze przeciez moglem za malutkie pieniadze kupic ten kolektor carbonowy i qurna stwierdziem ze nie bede szedl w kierunku throttle bodies a teraz zaluje |
Mówisz o tym, który był na www.ebay.co.uk ? Faktycznie był do kupna carbonowy powerbox z Pumy Super 1600... nie pamiętam za ile poszedł. Czytałem na pumapeople co jeszcze do niego potrzeba, żeby było ok i dowiedziałem się, że w grę wchodzą bardzo drogie graty... Też mnie kusił |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22-08-2006, 17:50
|
|
|
Coś mi tu nieche się wierzyć w te rozwiercenie bo podobno silnika z pumy nie da się romontować a co dopiero rozwiercać. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-08-2006, 10:30
|
|
|
Ja też nie wierze że on rozwiercili 1.7 tam nie ma co rozwiercać, ścianki kolejnych cylindrów są tak blisko siebie że nie wiem jak oni to rozwiercili |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23-08-2006, 11:17
|
|
|
Gdzies czytałem że scianki są wykonane czegoś innego niż metal wiec to jest podstawowy problem z rozwierceniem a tu jeszcze lukas pisze scianki sa blisko wiec malo prawdopodbne a może ma ktoś wiecej informacji na temat tego silnika.
Boogie: Interpunkcja! |
Ostatnio zmieniony przez Boogie 23-08-2006, 11:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-08-2006, 14:07
|
|
|
No skoro nie mozna naprawić , to tymbardziej modyfikowac , wiec to jest dobre pytanie jak poradzili sobie z tym problemem. Jeśli sobie poradzili , a nie jest to jakas , nie wiem sztuczka polegajaca zupełnie na czymś innym. |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 23-08-2006, 15:21
|
|
|
Może użyli bloku od innego silnika 2,0 ? Opis (1700cc Puma Block bored out to 2000cc) mówi jednak ewidentnie o modyfikacji 1,7... |
Ostatnio zmieniony przez Passenger 23-08-2006, 18:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kurzki
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 632 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-08-2006, 15:28
|
|
|
Passenger napisał/a: | mówi jednak eweidentnie o modyfikacji 1,7... |
no właśnie ????? o co chodzi ????? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|