Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 16:47
Piszczenie w tylnym kole
Autor Wiadomość
Natali 


Dołączyła: 19 Gru 2005
Posty: 282
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 14-09-2006, 22:01   Piszczenie w tylnym kole

Witam. Piszczy mi cos w lewym tylnym kole po naciśnięciu hamulca na postoju i w czasie jazdy też :717: Szczęki są jak nowe. Czy wie ktoś co może powodować to piszczenie
Ostatnio zmieniony przez Natali 14-09-2006, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-09-2006, 22:13   

Szczęki jak nowe, a reszta? Np. samoregulacja?
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Natali 


Dołączyła: 19 Gru 2005
Posty: 282
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 14-09-2006, 23:02   

Wizualnie wszystko wygląda dobrze, lecz cos piszczy
_________________
POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r

Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 14-09-2006, 23:05   

Mam pytanie, sprawdziłaś bębny? Może tez już się nadają do wymiany

Jaki masz przebieg?

Ja np. wymieniałem po ok. 100tyś. km. przebiegu.

Może okładzina jest z takiego tworzywa co piszczy tak samo jak są różne klocki hamulcowe.
Ostatnio zmieniony przez Jacek 14-09-2006, 23:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-09-2006, 01:44   

Ja wymieniałam całość niedawno (szczęki, bębny, cylinderki i samoregulacje), jakieś trzy miesiące temu. Moja Puma ma obecnie ok. 87 tys. km.

Wizualnie może wyglądać fajnie, ale to trochę za mało... :roll:
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 15-09-2006, 09:27   

Jeżeli piszczy również na postoju to samoregulatory.
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Natali 


Dołączyła: 19 Gru 2005
Posty: 282
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 15-09-2006, 11:13   

Jacek napisał/a:
Mam pytanie, sprawdziłaś bębny? Może tez już się nadają do wymiany

Jaki masz przebieg?

Ja np. wymieniałem po ok. 100tyś. km. przebiegu.

Może okładzina jest z takiego tworzywa co piszczy tak samo jak są różne klocki hamulcowe.

Mam przejechane 67tys. Bębny były oglądane i są dobre bez progów. Okładzina to mało prawdopodobne gdyby tylko w czasie jazdy a nie na postoju.
_________________
POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r

Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T
 
 
 
Daredevil 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 21
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-09-2006, 20:48   

Mam to samo. To na 100% bęben, ale nie jestem pewien jaka część dokładnie, a nie chce mi się tego rozbierać.
 
 
 
Bacha 
& Łasia


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005
Posty: 587
Skąd: Nisko
Wysłany: 16-09-2006, 20:13   

nie wiem czy to dobre podejście ... chyba, że czekasz aż się coś naprawde spie...doli :694: ... Łasia.
_________________
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* :-P ...
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 17-09-2006, 05:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Natali 


Dołączyła: 19 Gru 2005
Posty: 282
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 04-06-2007, 00:33   

dn.30.09.06 Dzięki za podpowiedzi :)
Mała regulacja samoregulatorów i podciągnięcie ręcznego pomogło teraz jest cisza a hampel miodzio :-p



[ [b]Dodano: 04-06-2007, 01:30 ]
Problem piszczenia niestety powrócił :cry:
Wymieniłam już od tamtego czasu klocki hamulcowe i rozpieraki. Nie za każdym razem jak poprzednio, ale zdarza się, że podczas hamowania i na postoju również słychać pisk..... normalnie to już staje się denerwujące :mad:
Ma ktoś z was jakiś pomysł :?: [/b]
 
 
 
wiertło 


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 162
Skąd: Janikowo
Wysłany: 13-11-2013, 19:04   

Witam czy ktoś doszedł z tym piszczeniem ?? Nie mam już pomysłów co jest bębny szczęki cylinderki nowe są. Sprężynki rozpieraki stare ale działające nie zapieczone. Co do piszczenia to różnie jest raz piszczy raz nie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo