miał ktos kiedys problem z przekladnią kierowniczą?moj mechanik stwierdził luzy,(stuka od str kierowcy przy np.zjechaniu z kraweznika lub wjechaniu w dziure)bylem na stacji diagnostycznej celem wyeliminowania innej przyczyny.Zdaje mi sie ze jezdze juz tak 2 lata tylko teraz chyba zwieksza sie luz na tej przekladni bo wiecej ją słychac.Robił kto ją kiedys bo nie mysle o kupnie nowej poniewaz to duzy koszt ,mozna ją regenerowac.
jesli bys mial luzy na przekladni to raczej nie powino stukac a jedynie jak bys krecil kierownica to kola by zareogowaly na ruch kierownica z lekkim opoznieniem
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz
Wysłany: 14-02-2007, 08:42
Ja wymieniałem przekładnie i stuki były jak cholera.Masz rozwiązanie ,aby nie kupować nowej! W ASO oddajesz swoją starą i dostajesz nówkę za masę pieniędzy ew. juz po regenracji też nie tanio.Pytaj w każdym możliwym ASO bo ceny są kosmicznie różne.
_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
miro0906 [Usunięty]
Wysłany: 14-02-2007, 13:45
ale czy puma ma jakas nadzwyczajna przekladnie?kolego regenerował w peg-206 i wydatek był 350zł(mnie puka tylko od str kierowcy,czy ty tez tak miales?)
ksolk, napewno z jakiegos innego forda bedzie pasowac watpie zeby ford robil nowa przekladnie dla auta co bylo w malej ilosc produkowane. Moze z Eskorta podejdzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum