Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamownia - czasem trzeba pomyśleć...
Autor Wiadomość
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-07-2007, 01:57   Hamownia - czasem trzeba pomyśleć...

Nie bardzo wiedziałam gdzie zamieścić ten link, znaleziony na CKP, ale jest na tyle ciekawy, że warto go obejrzeć - ku przestrodze...
Czasem warto włączyć myślenie - opony z indeksem "T" to nie najlepszy pomysł na hamownię. Gościu napisał, że winny jest pracownik hamowni, ale ja mam inne zdanie...

http://forum.vectraklub.p...031&hl=hamownia
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Waluś 
Alfa...?! Yesss.... :-)


Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1438
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 15-07-2007, 10:01   

Nie za fajnie to wygląda... :(
 
 
 
Jaruszka 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 171
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-07-2007, 10:34   

No tak, opony niedostosowane do osiągów auta.
Lepiej że do tego doszło na hamowni, a nie w warunkach drogowych. Wtedy szkody byłyby znacznie większe.
_________________

 
 
foo 
W pyteczke


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 764
Skąd: Manila
Wysłany: 15-07-2007, 10:55   

tia... w tym wątku jeden "orzeł" pisze, jak jechał dobrze ponad 200 na oponach T
immobilizer powinień sprawdzać IQ kierowcy i nie odpalać silnika poniżej pewnego poziomu :572:
_________________
powered by peżot_kombi_diesel_automat (C) Gaydek
Heinz up, baby Heinz up!
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15-07-2007, 11:03   

Jak by glupota umiala latac to by nie musial kupowac tej vectry :)
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
bartolomeo 
night rider


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2050
Skąd: Rybnik
Wysłany: 15-07-2007, 19:47   

no rzeczywiście.... ku przestrodze... masakra...
_________________
Mój zwierzak :D --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2007, 09:53   

a IMO wina jest pracownika. Wlasciciel auta nie musi sie znac na indeksach predkosci opon. Przy mocowaniu auta pracownik moze przy okazji "rzucic" okiem na jakich oponkach jezdzi dane autko i czy w ogole te opony sie nadaja do tego by robic pomiar. ale to moje zdanie
niemile te fotki i wspolczuje wlascicielowi
 
 
bartolomeo 
night rider


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2050
Skąd: Rybnik
Wysłany: 16-07-2007, 12:21   

jak znam życie to sytuacja wyglądała tak:
Vectra wjeżdża na rolki i pracownik mówi tak: panie ale te opony nie wyciągną duuużo, a właściciel auta odpowiada: panie, hamój pan bo już brykałem na tych gumach ponad 200 i nic się nie działo...
no dobra, klijent nasz pan...
jedzie jedzie jedzie i buuuummm
a nie mówiłem!!??
_________________
Mój zwierzak :D --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
 
 
 
Snaco 
&Sadzik C4 VTS


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3064
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 16-07-2007, 21:41   

o rany....A ktos mi moze powiedziec jaki index ma Toyo T1-R? i ile max mozna na nich jezdzic?
 
 
 
Jaruszka 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 171
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2007, 21:50   

V, Y lub W szczegóły pod tym linkiem co oznacza minimum 240 km/h - szczegóły znajdziesz tu
_________________

 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 09:46   

bartolomeo, byc moze i tak bylo :grin:
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-07-2007, 14:37   

A ja twierdzę, że jednak właściciel wjeżdżając na hamownie powninen wiedzieć w jakim stanie jest jego auto. Bo jak pójdziemy dalej, to okaże się, że pracownik powinien np. sprawdzić olej w silniku, bo może jest za mało, a przy takim obciążeniu, wprawdzie chwilowym ale jednak, przy braku oleju mogą być kłopoty... oczywiście na oleju sprawa się nie kończy.
W hamowni gdzie hamujemy warszawskie Pumy nie wiem czy sprawdzają indeks, ale wiem, że przed hamowaniem jest sprawdzenie toczenia się na roklach. I tak przykładowo - Pusi Pumy nie hamowali, dopóki nie naprawiła w Pumce przodu (Puma chciała się "zerwać" z rolek). I to są IMO obowiązki pracownika hamowni.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-07-2007, 16:50   

Ja teraz szybko sprawdziłam, no i wiem, że mam V, czyli 240 :-)
Bo zaraz znów jadę na hamownię, tym razem z seryjnym filtrem powietrza.
Opoya napisał/a:
Pusi Pumy nie hamowali, dopóki nie naprawiła w Pumce przodu (Puma chciała się "zerwać" z rolek).

dokładnie !
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo