Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak odlaczyc ABS?
Autor Wiadomość
Rathi 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 184
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-07-2007, 07:29   Jak odlaczyc ABS?

Szukalem w tym dziale i nie znalazlem.
Ktore bezpieczniki wyciagnac, zeby w pelni odlaczyc ABS? Zdaje sie, ze kiedys slyszalem/czytalem, ze odpowiada za to wiecej niz jeden bezpiecznik.
Z gory dziekuje za odpowiedz.
1.7, 1997.
_________________
Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 31-07-2007, 08:32   

_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 31-07-2007, 10:35   

Wystarczy wyjąć piąty bezpiecznik od strony błotnika w puszce pod maską. Nie będzie ABS-u i TCS-u. Jeśli się mylę poprawią mnie mądrzejsi ;)
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Rathi 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 184
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-07-2007, 12:37   

Dobrze pamietalem, ze gdzies widzialem, ze za ABS odpowiada wiecej niz jeden bezpiecznik.
Wg strony z instrukcji, ktora widzialem dawno temu, a ktora podeslal ksolk, az 3 bezpieczniki.
30, 31 i 33. Piaty jest ten 31. Dlaczego tylko ten?
_________________
Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 31-07-2007, 13:42   

Bo najważniejszy,nie pamiętam ,ale jak wypniesz pojedynczo tamte dwa pozostałe to nie koniecznie pozbędziesz się ABS-u
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Rathi 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 184
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-07-2007, 14:32   

Najwazniejszy czy nie, musze miec 100% pewnosc, ze ABS nie bedzie dzialal.
Chodzi o to, zeby sprawdzic czy to ABS sprawia u mnie problemy czy cos innego.

Przy okazji, moze ktos wie. Czy da sie zrobic cos, poza wymiana na nowe, w przypadku padnietych czujnikow ABS? Da sie wymontowac z innej Pumy i ponownie zamontowac? Czy moze sposob fabrycznego zamontowania uniemozliwia wyciagniecie ich w calosci?
_________________
Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 31-07-2007, 21:16   

Rathi napisał/a:
musze miec 100% pewnosc, ze ABS nie bedzie dzialal

a jaki problem zahamować :?:
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Rathi 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 184
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-08-2007, 09:15   

ksolk napisał/a:
a jaki problem zahamować

Nie rozumiem : (
_________________
Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier
 
 
 
Snaco 
&Sadzik C4 VTS


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3064
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 01-08-2007, 12:02   

[ Dodano: 01-08-2007, 13:02 ]
Cytat:
ksolk napisał/a:
a jaki problem zahamować

Nie rozumiem : (
Prawie napewno jesli beda Ci sie swiecic kontrolki od trakcji i absu to znaczy ze ..... trakcja i abs nie dziala. Kiedy zahamujesz takim autem.... to zobaczysz ze nie masz kontroli nad kierownica mimo krecenia nia w lewo i w prawo... to znak ze ABS rzeczywiscie nie dziala. W przeciwnym przypadku mimo ostrego hamowania bedziesz mogl sterować autem. Dlatego jesli odłaczysz ten bezpiecznik i zapalą ci się kontrolki, rozpedz auto i daj ostro po hamulcach.... wtedy bedziesz mial pewnosc.
 
 
 
Rathi 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 184
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-08-2007, 14:16   

Teraz rozumiem. Ale, prawde mowiac, wolalbym uniknac takich eksperymentow. Zwlaszcza, ze nie bardzo mam gdzie to zrobic.
Dziekuje za wyjasnienie skrotu myslowego : )
_________________
Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier
 
 
 
Snaco 
&Sadzik C4 VTS


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3064
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 01-08-2007, 14:25   

Rathi napisał/a:
wolalbym uniknac takich eksperymentow


nie potrzebujesz specjalnej drogi do tego ani bardzo duzej predkosci. Po prostu nawet przy 50 km/h walnij ostro w hamulec. Podejrzewam jednak ze na 99% ABS przestanie działać. nie jedna osoba w klubie wyłącza ten bezpiecznik (niektorzy maja pociagniety kabel by z kabiny wlaczac i wylaczac do scigania sie) i zawsze wtedy ABS im nie działa.

Rathi napisał/a:
Dziekuje za wyjasnienie skrotu myslowego : )


spoko :-) ja czasem tez potrafię się "zawiesic" ;-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo