Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja sprzęgła
Autor Wiadomość
barteknh
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 17:34   Regulacja sprzęgła

Mam problem ślizga mi sprzeglo jest tam gdzies regulacja jakas sruba do podkrecenia ?
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 05-11-2007, 17:41   

Jak się ślizga to jest przeważnie do wymiany...
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
barteknh
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 17:45   

Ale cale do wymiany czy sam wysprzeglik ! Bo slyszalem ze jeszcze w krakowie jest firma co nakuwa czy cos takiego za 50 zł tarcze od sprzegla bede musial sprawdzic co tam poszlo ! Najlepsze jest to ze nie zawsze slizga :/
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 05-11-2007, 17:48   

barteknh napisał/a:
Najlepsze jest to ze nie zawsze slizga


Czyli dopiero zaczyna padać.

barteknh napisał/a:
Ale cale do wymiany czy sam wysprzeglik


Najlepiej wymienić tarczę + docisk - na dłużej będziesz miał spokój.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Waluś 
Alfa...?! Yesss.... :-)


Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 1438
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 05-11-2007, 18:12   

Dokładnie - Pass ma rację. Lepiej wymienić całe, kompletne -> z biegiem czasu i tak wyjdzie na to samo, a lepiej mieć od razu cały komplecik w porządku. ;)
 
 
 
barteknh
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 18:23   

czyli komplet tarcza + docisk chyba nie musze kupic z wysprzęglikiem ?? :)
 
 
Berni
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2007, 08:29   

U mnie wystarczyło zmienić tarczę.
A czy ktoś może wie czy istnieje jakaś regulacja twardości sprzęgła :?? :
 
 
Bacha 
& Łasia


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005
Posty: 587
Skąd: Nisko
Wysłany: 06-11-2007, 15:46   

barteknh właśnie musisz sprawdzić co Ci padło bo ja też słyszałem o nabijaniu nowych okładzin na tarczę sprzęgła w miejsce starych i nawet jeśli bedziesz miał docisk do wymiany to moim zdaniem opłaca się to zrobić bo pewnie sama tarcza z pięć razy drożej wyjdzie... a co do regulacji samego sprzęgła to w pumie nie ma takiej możliwości Łasia.
_________________
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* :-P ...
 
 
 
petosik
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2007, 16:24   

opłaca się bawić w taką prowizorkę? Np. moje sprzęgło okazało się do wymiany w całości, w raz z łożyskiem hydraulicznym. Samo dostanie się do sprzęgła w Pumie jest na tyle praco i czasochłonne, że jak się już to zrobi to warto je wymienić w całości. Ma się spokój na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów (zależy od stylu jazdy). A tak to wiesz kiedy ci coś znowu strzeli?
 
 
barteknh
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2007, 16:55   

Dzieki za rady w piatek jade do znajomego i rozbierzemi i sprawdzimy co sie stalo tak pozatym dzis zrobilem troche kilometrow i nic sie nie dzialo :566:

[ Dodano: 13-11-2007, 11:16 ]
Siemanko . Od tego momentu co tu napisałem ten post nic sie nie dzieje sprzęgło nie ślizga , nie mam pojęcia co to mogło być :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo