Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
27-12-2006, 01:05
Obniżenie pumki
Autor Wiadomość
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-11-2007, 16:38   

A zawieszenie hydrauliczne to to samo co gwint? :-?
_________________

 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-11-2007, 17:26   

Pusia napisał/a:
A zawieszenie hydrauliczne to to samo co gwint? :-?
Nie gwint to regulacja wysokosci za pomoca srob a zawieszenie hydraliczne to regulacja za pomoca cisnienia w silownikach. To takie proste porownaie.
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 05-11-2007, 17:39   

Mr.Maya napisał/a:
Co zrobisz jak bedie duzo sniegu?? W Twoim przypadku nic a na gwincie podnisiesz troche auto.


To zależy od obniżenia... przy -35mm nie miałam problemów ze śniegiem :cool:

Mr.Maya napisał/a:
Gwint to przede wszystkim mozliwosc regulacji wysokosci.


Nie zrozum mnie źle. Ja nikomu nie odmawiam gwinta, ale mało kto mając gwint bawi się w jego regularną regulację - przeważnie jest tak: "hura! mam gwint, robimy glebę" i na tym się kończy. Po pierwsze dlatego, że z przystępnych cenowo gwintów chyba tylko Koni daje możliwość regulacji bez demontażu, po drugie dlatego, że mało kto się na tym faktycznie zna - ustawianie gwinta nie jest takie banalne. Jeśli ktoś się na tym zna to daje na pewno frajdę.

Wracając do naszych dziurawych dróg to gwint jest nastawiony na jak największy docisk kół do podłoża, niezależnie czy go podniesiesz czy opuścisz... Na równych drogach jest super, ale nie na koleinach. Można niby regulować siłę tłumienia, ale gwint jest zawsze twardy chociażby przez samą konstrukcję sprężyny.
Przez to wybieranie nierówności przez całe zawieszenie jest "średnie".
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 05-11-2007, 23:03   

Gwint na nasze polskie drogi to totalna ekstrema. Chłopak mojej siostry ma założony gwint w Seacie Leonie. To już nie jest zawieszenie tylko decha...Tarka przed światłami to totalna masakra... W zeszłym roku jak jechaliśmy na narty przy szybkiej jeździe po połalowanym asfalcie, auto tak mocno dobijało że w końcu pękły mocowania fotela kierowcy... Ale jak kto lubi... :mrgreen:
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2007, 20:45   

Mr.Maya, za 1600zl masz Weitec'a!!! :razz:
 
 
petosik
[Usunięty]

Wysłany: 07-11-2007, 21:45   

Hadzi napisał/a:
Mr.Maya, za 1600zl masz Weitec'a!!! :razz:


Hehe Weitec to moje marzenie na najbliższy czas, dla mnie ideał :P Nie bardzo twardo, ale już na pewno nie miękko - perfekcyjnie i wystarczająco. Na tym się łyka zakręty a nie przejeżdża :twisted:
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 07-11-2007, 22:05   

petosik napisał/a:
Hehe Weitec to moje marzenie na najbliższy czas, dla mnie ideał Nie bardzo twardo, ale już na pewno nie miękko - perfekcyjnie i wystarczająco. Na tym się łyka zakręty a nie przejeżdża


Zgadzam się. Używam Weiteca już drugi rok. Jednak jeszcze lepszy efekt był w Focusie pewnie przez lepszą konstrukcję zawieszenia. Prowadzenie Foki na Weitecu - bajka ale w Pumie też jest super.
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
akfarium 
srebrna niunia


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 130
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 19-10-2008, 06:35   

witam,
mam taki problem, otóż kolo kwietnia tego roku założyłem do mojej pumy nowe amorki i nowe sprężynki eibachy ( wszystko kupione oryginalne w aso ), oczekiwałem fajnego efektu wizualnego ale i komfortu tym bardziej ze zmieniłem z powodu posiadania wcześniej koni gwint ( było ciężko na naszych drogach ). Po założeniu nowego zawieszenia było rewelacyjnie, czyli w miarę nisko, zachowany super komfort i prowadzenie. Lecz po upływie jakiś 3 tygodni z auta zrobił mi się wóz drabiniasty niedający sobie rady z nierównościami.....
Co w tej sytuacji mi radzicie i jaka jest przede wszystkim przyczyna tego zjawiska. (na dzień dzisiejszy nowe zawieszenie ma około 10 tys )
Pozdrawiam
_________________
mój potworek http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=87906#87906

http://iceclean.com.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo