silniczek krokowy dość łatwo wyczyścić i na pewno nic sie z niego nie wyleje bo jedyne co przez niego przepływa to powietrze. są w nim dwa otwory które trzeba dokładnie w środku wyczyścić np. benzyną, jakimś zmywaczem, przy użyciu pędzelka, pałeczek kosmetycznych, szmatki itp. w środku jest sporo czarnego osadu, własnie to trzeba usunąć. na pewno dasz radę. co do reszty pytań to ja nie czuję się na siłach. po
To nie jest silniczek krokowy! Tylko zawór bocznikowy wolnych obrotów. To wbrew pozorom ważne, dzieki temu można się zorientować jak to działa. Aha - nie reguluje się go, jest sterowany elektronicznie przez moduł.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
petosik [Usunięty]
Wysłany: 22-11-2007, 14:27
MZet napisał/a:
No ale jeśli jest zepsuty to chyba nie będzie wskazywało na desce że silnik jest ciepły..
Prawda czy nie?
U mnie też tak się dzieje, ale u mnie to wogóle sprawa się nadaje do archiwum X
Niekoniecznie. W zasadzie sprawy z archiwum X to domena tego czujnika Kiedy podaje bzdurne dane do komputera ma to wpływ na wszystko. Znajomy w Mondeo miał takie cuda, że szkoda gadać. Dużo się wykosztował i wreszcie jakiś mechanik mu polecił wymianę czujnika i jak ręką odjął
bania napisał/a:
no dzieki petosik za info. ale powidz mi jeszcze czy ten czujnik widać jak się podniesie maskę czy trzeba od spodu sie do niego dobierać. a w razie jakbyś był troche mniej zajęty i miał troche czasu to daj zdjęcie. thanks anyway
Wiesz, ja z nim problemów nie mam ale przymierzam się do wymiany typowo profilaktycznie. Z wstępnych oględzin to dostęp jest od góry. Mój problem polega na braku czasu i już się biorę za to 2 tygodnie a czujnik wożę w samochodzie w schowku W ten weekend postaram się to wymienić i dam znać dokładnie co i jak. Pozdrawiam
MZet [Usunięty]
Wysłany: 22-11-2007, 15:56
Wyczyściłem dzisiaj ten zawór wolnych obrotów (benzyna ekstrakcyjna+ pędzelek + powietrze ze sprężarki = błysk ) i nic to nie dało
Jakoś się wcale nie zdziwiłem
Zauważyłem że jest tam plastikowa "śrubka" (pięciokąt). Jeśli zawór jest nierozbieralny (a jest bo jest zalany gumą z jednej strony), to do czego ona służy??
Dorobiłem sobie specjalnie kluczyk do niej ale na razie wstrzymałem się z kręceniem dopóki tutaj nie uzyskam odpowiedzi na to pytanie, bo po prostu nie chcę nic zepsuć.
Wie ktoś może po co to jest?
Ostatnio zmieniony przez Opoya 02-12-2007, 01:13, w całości zmieniany 2 razy
Wiesz, ja z nim problemów nie mam ale przymierzam się do wymiany typowo profilaktycznie. Z wstępnych oględzin to dostęp jest od góry. Mój problem polega na braku czasu i już się biorę za to 2 tygodnie a czujnik wożę w samochodzie w schowku W ten weekend postaram się to wymienić i dam znać dokładnie co i jak. Pozdrawiam
no dzieki. a powiedz mi jeszcze ile to kosztuje i o co mam pytać tzn. może jakiś numer katalogowy czy coś takiego no chyba że do mojej 97 rok jest inny?! wielkie dzieki
Cytat:
Zauważyłem że jest tam plastikowa "śrubka" (pięciokąt). Jeśli zawór jest nierozbieralny (a jest bo jest zalany gumą z jednej strony), to do czego ona służy??
tego sie raczej nie odkręca. na pewno jest nierozbieralny
_________________ obecnie Megane II diesel(ble)
Pusia24
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 26 Lis 2007 Posty: 129 Skąd: Katowice
Wysłany: 28-11-2007, 17:22
dzień dobry!mam problem pod całkiem ciekawym tytułem "przygasanie i nierówna praca śilnika na wolnych obrotach, duszenie itd.." czy ktoś jest mi coś w stanie poradzić!?? śilniczek krokowy wyczyściłam i nic??dalej to samo??błagam o pomoc!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum