Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem po zapaleniu
Autor Wiadomość
Mad Mac
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 17:19   Problem po zapaleniu

mam maly problemik. W warsztacie tez nie maja pojecia co to moze byc (poza milionem roznych mozliwosci). Otoz: po zapaleniu obroty wchodza na 4-5 tys i tak sie utrzymuja. Czyli nie da rady jechac, bo o ile na biegu hamuje silnikiem to wrzucenie luzu daje znowu kilka tysiecy obrotow. Zmienilem kable, swiece, przeplywomierz (narazie jezdze na odpietym to tylko gasnie na luzie wiec do warsztatu umiem sie dotoczyc). Aha, i mam gaz.

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie co moze to powodowac.
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2008, 18:34   

Wprawdzie jeśli chodzi o zagazowane samochody, to wolę się nie wypowiadać, ale sprawdź zawór wolnych obrotów oraz zawór przepustnicy.
Pamiętaj, że po ponownym podłączeniu przepływomierza trzeba zresetować komputer (przy odpiętym przepływomierzu samochód jeździ na awaryjnej mapie i trzeba go na nowo "nauczyć" jazdy).
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Mad Mac
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 19:38   

zrobilem reset. Jesli mozna to tak nazwac bo problem w ogole nie zniknal, tj znowu byly 4-5 tys obrotow.
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2008, 23:30   

Reset nie pomoże na zepsuty zawór wolnych obrotów czy zawór przepustnicy. Jak napisałam, trzeba go zrobić na koniec naprawy i po podłaczeniu przepływomierza. Samochód teraz używa awaryjnej mapy zapłonu, trzeba go zresetować, jak już wszystko będzie w porządku, nie wcześniej.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
zoharek
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2008, 23:50   

Obstawiam CPP (czujnik położenia przepustnicy), jeśli jest trafiony to może świrować...
 
 
Martinn 
Foka ST 170


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 344
Skąd: Skarżysko Kamienna
Wysłany: 21-02-2008, 08:33   

To może być czujnik położenia przepustnicy, miałem tak kiedyś w golfie. Obroty wariowały i często wchodziły na 3-4 tyś. W tamtym przypadku zmierzyliśmy ze znajomym opór między poszczególnymi pinami czujnika i nie zgadzał się z podanym przez producenta. Wymieniliśmy i jak ręką odjął :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo