Puma w filmach |
Autor |
Wiadomość |
Pati
Ultimate Green
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączyła: 19 Mar 2008 Posty: 1048 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
|
justynka5000
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączyła: 22 Maj 2009 Posty: 372 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
roger czarny
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 407 Skąd: Choroszcz, Białystok
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
|
|
|
|
Dariusz007puma
KAZUL
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 06 Maj 2013 Posty: 23 Skąd: Brusy
|
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
|
|
|
|
mlody3eci
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 200 Skąd: Praszka
|
|
|
|
|
screen
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 247 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
pumbart [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2015, 17:13
|
|
|
Tego jeszcze ja nie widziałem ale bardzo fajny ten filmik. |
|
|
|
|
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Jqb
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 87 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-05-2015, 19:40
|
|
|
liptoneq ajj mnie również, szkoda wielka ale to jej wina, tak częste wymuszenie.. |
|
|
|
|
screen
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 247 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 04-05-2015, 19:40
|
|
|
Masakra, szkoda auta ale i tak szczęście ma że wyszła cała
[ Dodano: 04-05-2015, 20:44 ]
Trzeba uważać przy lewoskręcie. Dobrze że nie było pasażera w Pumie. Swoją drogą jadący prosto reakcją nie zachwycił, choć oczywiście miał pełne prawo jechać. |
|
|
|
|
pumbart [Usunięty]
|
Wysłany: 04-05-2015, 20:42
|
|
|
Biedna pumi i jej właścicielka |
|
|
|
|
liptoneq
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-05-2015, 23:14
|
|
|
Wideo znalazłem tu http://www.wykop.pl/link/...dzajacej-dacii/ w komentarzach można przeczytać, że kierujący Dacią jechał ponad 70km/h niby "tylko" 20 więcej niż można, ale ten komentarz daje do myślenia
"ze wzoru na energię kinetyczną (dla niepamiętajacych: e = (m*v^2)/2) wynika, że pojazd jadący z prędkością 70 km/h ma blisko dwukrotnie większą energię niż pojazd jadący z prędkością 50 km/h.
Poza tym trzeba pamiętać, że szybkość reakcji kierowcy nie zwiększa się wraz z prędkością, ale jest stała. Z tego powodu od momentu zauważenia zagrożenia do chwili rozpoczęcia hamowania pojazd jadący szybciej pokona większą drogę (przyjmując czas reakcji kierowcy = 1 s, pojazd jadący 50 km/h przejedzie w tym czasie 14 m, a ten jadący 70 km/h przejedzie 19,5 m) , a więc bardziej zbliży się do przeszkody, czyli zostanie mu mniej drogi na hamowanie.
Idąc dalej: droga hamowania (od momentu rozpoczęcia hamowania do zatrzymania) samochodu jadącego 50 km/h to około 12 - 14 metrów, a jadącego 70 km/h - mniej więcej dwa razy tyle, czyli około 25 metrów.
Wnioski:
Kierowca pojazdu jadącego 50 km/h widząc przeszkodę z odległości 30 metrów jest w stanie wyhamować przed nią. Kierowca pojazdu jadącego 70 km/h widząc przeszkodę z odległości 30 metrów większość tej drogi "zmarnuje" na czas reakcji. Pozostanie mu ok. 10 metrów na rzeczywiste hamowanie, a potrzebuje co najmniej 2,5 x tyle.
Jak widać różnica jest ogromna"
[ Dodano: 05-05-2015, 00:15 ]
Wideo znalazłem tu http://www.wykop.pl/link/...dzajacej-dacii/ w komentarzach można przeczytać, że kierujący Dacią jechał ponad 70km/h niby "tylko" 20 więcej niż można, ale ten komentarz daje do myślenia
"ze wzoru na energię kinetyczną (dla niepamiętajacych: e = (m*v^2)/2) wynika, że pojazd jadący z prędkością 70 km/h ma blisko dwukrotnie większą energię niż pojazd jadący z prędkością 50 km/h.
Poza tym trzeba pamiętać, że szybkość reakcji kierowcy nie zwiększa się wraz z prędkością, ale jest stała. Z tego powodu od momentu zauważenia zagrożenia do chwili rozpoczęcia hamowania pojazd jadący szybciej pokona większą drogę (przyjmując czas reakcji kierowcy = 1 s, pojazd jadący 50 km/h przejedzie w tym czasie 14 m, a ten jadący 70 km/h przejedzie 19,5 m) , a więc bardziej zbliży się do przeszkody, czyli zostanie mu mniej drogi na hamowanie.
Idąc dalej: droga hamowania (od momentu rozpoczęcia hamowania do zatrzymania) samochodu jadącego 50 km/h to około 12 - 14 metrów, a jadącego 70 km/h - mniej więcej dwa razy tyle, czyli około 25 metrów.
Wnioski:
Kierowca pojazdu jadącego 50 km/h widząc przeszkodę z odległości 30 metrów jest w stanie wyhamować przed nią. Kierowca pojazdu jadącego 70 km/h widząc przeszkodę z odległości 30 metrów większość tej drogi "zmarnuje" na czas reakcji. Pozostanie mu ok. 10 metrów na rzeczywiste hamowanie, a potrzebuje co najmniej 2,5 x tyle.
Jak widać różnica jest ogromna" |
|
|
|
|
|