Przeleciałam się do tego Poznania autostradą i zero przyjemności
Koszmarnie mi trzęsło autem jak przyspieszałam Dopiero po 140 i przed 90 było ok
Mam teraz nowe kółka i efekt taki jak na starych wiatrakach. Mechanicy upierają się, że z przegubami jest ok i to wina felg. Nie wiem co o tym myśleć.
Wyważałam koła u oponiarza Opoyi, więc powinno być dobrze ale już dwóch mechaników mi powiedziało, ze to źle wyważone felgi
_________________ Chrysler Crossfire 3.2 V6
Sqad [Usunięty]
Wysłany: 06-07-2008, 20:26
nomka Można wyważyć opony w innym zakładzie, jeśli felgi są proste, opony to nie kartofle, tarcze hamulcowe nie są w kształcie faworków, a układ kierowniczy nie ma luzów to zostaje znikoma liczba możliwości z przodu. Pamiętaj że wibracja na kierownicy wcale nie musi iść z przedniego zawieszenia. Jeśli masz jako tako sprawny ręczny to przy prędkości w której zaczyna wibrować powoli go zaciągaj, jeśli wibracja będzie się nasilać to znaczy że problemu należy upatrywać w tylnych bębnach. Ewentualnie warto posprawdzać luzy z tyłu, łożyska ect.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum