Wysłany: 22-07-2008, 18:18 Wymiana oleju we wspomaganiu
Mam takie pytanie niedawno kupiłem pumke i chciałem w niej wymienić olej we wspomaganiu, jak to zrobić żeby układ sie nie zapowietrzył. czy mam np strzykawka wyciągnać olej z pojemnika?? prosze o opis jak tego dokonac, z góry dziekuje.
Jak chce to niech wymienia. Ja to u siebie zrobiłem dla własnego spokoju.
driver118, to nie jest nic trudnego, ale dobrze, bys miał jedna osobe do pomocy. Jak otwirzysz maske to po lewej stronie masz pojemnik z płynem od wspomagania. W niego wchodzą dwa wężyki jeden u góry a drugi u dołu. Odczep te przewody wylej wszystko z pojemnika. Podłącz dolny wężyk do pojemnika i wlej w pojemnik olej. Dobrze by go ktoś Tobie trzymał by sie nie wylał Odpal auto na chwile i pokreć kierownica ALE!!! tylko dosłownie przez chwile, by pompa wypompowała Ci stary olej a w to miejsce wszedł nowy. Uzupełnij znowu pojemnik to powtórz tą czynność (myślę, ze dwa, trzy razy). Bedzie zdrowo chlapać olejem z górnego węzyka (pół podwórka i zachalapało hehe) wiec sie na to odpowiednio przygotuj. Nie podłączaj go do pojemnika bo stary olej wleci Ci i zmiesza sie z nowym, a tego chyba nie chcesz?.... Podłącz wężyk i uzupełnij olej. Nie zamykal wieczka tylko odpal auto i niech ktoś lekko kreci kierownicą a Ty patrz by w zbiorniczku nie zabrakło olei i najwyzej dolej. Później tylko sprawdź poziom oleju.
Nie musisz odczepiać dolnego węzyka i mozesz bawić sie strzykawka, ale górny odczep bo z niego bedzie stary olej spływał.
To moja meteoda na wymiane oleju, być moze ktoś to inaczej robił.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum