Witam ja mam takie zapytanie czytałem o ryglowaniu,alarmie i nic z tego nie czaję a mianowicie w jaki sposób sprawdzić w moim aucie czy ten alarm działa zamknąłem kociaka zostawiając uchyloną szybę i otworzyłem od środka i nic się nie działo czyżby w moim kociaku była atrapa a nie alarm przy zegarku jakaś dioda mruga i po zdięciu panela od radia też chyba nie będę wybijał szyby żeby to sprawdzić pozdro i szerokości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 21 Kwi 2007 Posty: 1088 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 05-09-2008, 13:09
Jeśli na pasie przednim pod maską na środku masz taki przycisk tzn, że masz alarm fabryczny. Czasem jak zamkniesz z pilota np. będąc w środku i otworzysz ręcznie drzwi to może alarm nie zadziałać bo z kolei może być problem z przyciskiem w drzwiach, który m in. odpowiedzialny jest za włączenie światła w aucie po otwarciu drzwi. A przy zegarku miga dioda immobilajzera.
_________________ Srebrna strzała ----> Puma Stycznia 2008 i Października 2008
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-09-2008, 13:14
Andrzej, czyli wygląda na to, że nie masz podwójnego ryglowania zamków, skoro zamknąłeś auto od zewnątrz i przez otwarte okno otworzyłeś drzwi. Nie wszystkie Pumy mają podwójny rygiel.
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 21 Kwi 2007 Posty: 1088 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 05-09-2008, 13:27
To podwójne ryglowanie nie jest łatwo załączyć. Zamki są tak rozregulowane, że przekręcanie kluczyka jest utrudnione bardzo często. Ja u siebie 2 próby mam negatywne a za 3 się udaje
_________________ Srebrna strzała ----> Puma Stycznia 2008 i Października 2008
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 40 Skąd: Piła
Wysłany: 22-09-2008, 21:08
Ciekawa sprawa....Ciekawa z tego względu, że nieco mija się z tym co do tej pory czytałem na forum. Otóż postanowiłem sprawdzić, czy mam fabryczny alarm (wcześniej upewniając się, że posiadam ów gumowy dzyndzelek pod maską, za pomocą którego wprowadza się Pumexa w tryb serwisowy). No więc spróbowałem wprowadzić auto w ten stan naciskając ten guzik 5 razy, jak radził Hadzi, i nic. Próbowałem też wcisnąć go 3 razy, tak jak radził już nie pamiętam kto. Oczywiście najpierw uzbroiłem alarm zamykając normalnie, potem załączając podwójne ryglowanie. Potem, idąc za radą Opoyi, wlazłem do Pumy, załączyłem alarm i otworzyłem drzwi (oczywiście bez podwójnego ryglowania, bo inaczej nie otworzyłbym drzwi
I tez nic.
Wreszcie, przyszedł mi do głowy pomysł, żeby przy uzbrojonym alarmie przekręcić kluczyk w stacyjce. No i zaczęło wyć...
Czy ktoś mi może napisać o co chodzi? Dlaczego nie wyje przy otwartej masce, bagażniku lub drzwiach, a wyje tylko kiedy próbuje uruchomić silnik? Dodam, że krańcówki drzwi i klapy chyba działają, bo kiedy są otwarte, zapala się lampka niedomkniętych drzwi...
_________________ Moondust Silver
Ostatnio zmieniony przez clevinger 22-09-2008, 21:45, w całości zmieniany 2 razy
Franek [Usunięty]
Wysłany: 22-09-2008, 21:22
NIe szkodzi, może być tak, że kabelek do lampy działa, ale inny jest przetarty. Żeby sprawdzić te dzyndzelki o których mówisz, musiał byś go najpierw wprowadzić w tryb serwisowy. Ale skoro sie nie da..... Może Opoya coś zaradzi.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 22-09-2008, 22:38
Witam a ja mam inne pytanie odnośnie alarmu.
Jak wiadomo w pumach zasięg pilota do alarmu jest niesamowicie krótki. teraz moje pytanie jak go wydłużyć. Tam jest chyba dioda podczerwieni a nie można by tak BT zamontowac tak jak jest w tych nowszych typach samochodów.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 40 Skąd: Piła
Wysłany: 22-09-2008, 23:35
Pewnie można by cokolwiek zamontować, tylko po co....
Według mnie nie ma to najmniejszego sensu.
Po zakupie Pumy byłem bardzo zdziwiony i zniesmaczony faktem, że zasięg pilota jest tak krótki. Teraz, szczerze mówiąc, cieszę się z tego, bo będąc właścicielem auta z pilotem radiowym, często zdarzało mi się przypadkowo otwierać drzwi podczas wkładania pilota do kieszeni. Rano wchodząc do auta okazywało się, że drzwi są otwarte...
Więc po co większy zasięg? Żeby móc popisać się przed kolegami, że mój samochód fajnie mruga światłami po drugiej stronie ulicy?
clevinger, myślę, że tak jak mówi Franek - problem polega na braku połączenia elektrycznego z przyciskiem pod maską. Sprawdź kable idące do/od przycisku.
I jeszcze mała errata - to nie Pumę wprowadza się w tryb serwisowy, tylko alarm.
rafalski69, a ja jestem zadowolona z tak małego zasiegu pilota i tego, że jest na podczerwień. Dzięki temu nie ma szans na "podsłuchanie" kodu
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 40 Skąd: Piła
Wysłany: 23-09-2008, 03:11
Opoyko....Puma....alarm w Pumie....to już jest kwestia raczej filozoficzna.
Małe erratum....mam nadzieję, że będziemy mieli kiedyś szansę rozwiązać tę zagwostkę oko w oko. Swoją drogą...nie o to mi chodziło przecież. Dzięki za odpowiedź.
_________________ Moondust Silver
Luki
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 345 Skąd: Kalisz
Wysłany: 23-09-2008, 10:44
Jak chcesz mieć gigantyczny zasięg alarmu to wbijaj do Kalisza Jest tu ziomek, który montuje alarmy do autek ale z takim zasięgiem, że szok Bawiliśmy się alarmem zainstalowanym w VW Polo i zasięg skończył się chyba na 2 km... Niemal nie widzieliśmy właściciela auta
Mnie osobiście cieszy taki zasięg w pilocie jaki jest Wolę słyszeć, że autko się zamyka, czuje się wtedy pewniej
_________________ "Gdy człowieka ukąsi wampir, staje się wampirem.
Mam wrażenie, że naszych polityków pokąsały barany"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 23-09-2008, 13:06
no ale ja jednak wole żeby był dłuższy no bo z przodu samochodu to dość ładnie łapie ale tył to mam masakra. łapie dopiero jak wkładam pilota pod spoiler klapy bagażniki. Według mnie powinien on być o 1m dłuższy Może jestem upierdliwy ale jakoś musi iść go wydłużyć, przynajmniej z tyłu. Może by tak zamontować dodatkową czujkę z tyłu, oczywiście tu bym już był w tym miejscu w pełni zadowolony.
Opoya napisał/a:
Dzięki temu nie ma szans na "podsłuchanie" kodu
Nasza najdroższa Opayko więc o to się nie martwię. No bo kto byłby taki głupi ukraść samochód który sie tak rzuca w oczy No jeszcze na dodatek z takim rażącym kolorem jak ja mam
Luki napisał/a:
Jak chcesz mieć gigantyczny zasięg alarmu to wbijaj do Kalisza
Troszkę za daleko
Luki napisał/a:
zasięg skończył się chyba na 2 km... Niemal nie widzieliśmy właściciela auta
To byłby szpan Jednak nie o to mi chodzi chce to zrobić tylko do własnej wygody. Bo sie troszkę męczę. dodam jeszcze ze baterie mam nowe w pilocie czyli wszystko jest tak jak powinno byc.
P.S przepraszam, że sie tak rozpisałem
_________________
Intruz
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 31 Skąd: Kraków
Wysłany: 27-12-2008, 21:26
witam
Mam centralny zamek w pumce, ale bez pilota. Czy powinno dać sie otworzyc wszystkie zamki przekrecając tylko zamek w tylnej klapie? Pytam, bo u mnie sie tak nie da. Zeby dostac sie do bagaznika musze najpierw otworzyc drzwi, a czesto jest to uciazliwe np. gdy niose ciezkie pakunki...
Druga sprawa- w kluczyku mam latarke, ktora nie dziala, a nigdzie nie moge dostac bateryjek do niej. Czy wiecie gdzie mozna je kupic?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008 Posty: 1171 Skąd: W-wa
Wysłany: 27-12-2008, 21:39
Bateryjki na Allegro lub w zwykłym sklepie z bateriami lub u zegarmistrza. Kupiłam tak swoją. Jeżeli masz starą w pilocie to przecież nic trudnego dokupić taka samą.
_________________ Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum