Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 05-10-2008, 14:54 po wymianie sprzegła...
zostało wymienione sprzeglo (cały komplet + jeszcze jakis wysprzeglik) ogólem wszystko co sie tyczy sprzegła bo sie slizgało (koszt samych czesci 1000zł), wymiana w warsztacie rekomendujacym sie jako fordowski koszt (wraz z kilkoma wymienionymi przy okazji detelami) 800zł wymieniony rózniez silniczek krokowy ale nie wiem czy to ma tu znaczenie, w kazdym razie po wymianie, przy zmianie biegów zaczeło szarpac. zmieniam bieg, puszczam sprzegło i szarpniecie.
czy mogli cos zle zamontowac? rowniez obroty maja wahania, sadze ze nie duze ale wczesniej tego nie było. poza tym dzis zauwazyłam ze jak naciskam bądź puszczam sprzegło to pedał co jakis czas piszczy, czemu ?
jak pojechałam do nich i powiedziałam ze sa wysokie obroty i ze szarpie to powiedzieli ze to nowe czesci i to sie ułozy i ze tak ma byc , pozniej po konsultacji panow z mechanikiem powiedzieli ze byc moze jakis zawór biegu jałowego który mi wymieniali.
czy ktos mogłby mi cos w tym pomoc i cos na ten temat mi doradzic?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 05-10-2008, 20:01
tusia8510 napisał/a:
przy zmianie biegów zaczeło szarpac. zmieniam bieg, puszczam sprzegło i szarpniecie.
przy ruszaniu też szarpie? moze być nie dokręcona któraś poduszka ( są 3 jedna na lewy nadkolu, druga na prawy a trzecia pod samochodem) a może wahacze nie wiem.
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum