Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
4000 obr i sie dusi nie mam mocy
Autor Wiadomość
misiak511
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2008, 18:47   4000 obr i sie dusi nie mam mocy

kolegdzy pomocy mam takie zjawisko do 4 tys obr idzie jak marzenie a potem tragedia (czasami jak sie nagrzeje to pojdzie ) nie wiem co jest przyczyna dlatego zwracam sie do was z prosba o pomoc bylem na komputerze wszystko chodzi przepustnica sonda przeplywomierz ok jedynie mechanik powiedzial ze maga byc swiece i przewody sprawdzic czy nie maja przebicja tak zrobilem wieczorem wiechalem do garazu i zauwazylem jak iskra skacze po przewodach kupilem nowe swiece motorcraft i przewody bosha i jescze gorzej skacze tylko ze to jest delikatna iskra ze jak dotyam palcem to delikatnie mrowi a nie kopie no i czy moze byc to wina cewki i mam jeszcze jedno pytanie czy moze byc to wina wariatora bo wyczytalem na forum ze on zmienia faze w granicach 4tys obrotow moze ktos wie jak on dziala z gory dziekuje za pomoc
 
 
Kolin 
NÓdziaŻ :D


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 842
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 18-11-2008, 19:27   

misiak511 napisał/a:
4tys


Zmienia fazę przy 3,5 tys


Na moje oko przeczysz przepływomierz i wszystko powinno być w porządku. Jeśli cię kopie to znaczy, że jest przebicie. Skoro kable wymienione i świecę to coś nie tak jest z cewką jak dla mnie. Ale jak mówiłem przeczyść przepływomierz i napisz czy coś się zmieniło.
_________________
Alfa Romeo 147 By Zender...

JTD powered by Cinsoft
 
 
 
misiak511
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2008, 20:29   

dobra jutro czyscze tylko co z ta iskra czy to cewka najlepie sprobowac na jakies uzywanej ?
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-11-2008, 23:09   

gdyby to była wina wariatora to od razu pokazało by błąd zmiennego wałka rozrządu. Jak mi skakała iskra to przy mocnym przyśpieszaniu tracił moc i palił na trzy cylindry. napisz może dokładnie w którym miejscu ci ta iskra skacze jeżeli łapie cię na przewodzie to ewidentnie wina przewodu. Jeżeli skra przeskakuje po silniku to może rzeczywiście masz przebicie na cewce.
 
 
 
Kolin 
NÓdziaŻ :D


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 842
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 19-11-2008, 09:01   

misiak511 napisał/a:
czy to cewka najlepie sprobowac na jakies uzywanej ?


Dobrze by było podmienić i byłby też czysty obraz co się dzieje wtedy.
_________________
Alfa Romeo 147 By Zender...

JTD powered by Cinsoft
 
 
 
misiak511
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2008, 11:27   

iskra skacze na tych najdluszych przewodach pomiedzy dwoma przewodami lub jezeli je rozdziele to skacze do silnika no i to jest slabe przebicje tak jak pisalem ze dotyka reka to lekko mrowi a nie kopie sproboje podmienic cewke a z tym ze mocy nie ma moga byc tez wtryski?
 
 
Kolin 
NÓdziaŻ :D


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 842
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 19-11-2008, 13:42   

Skoro iskra ucieka to też może się objawiać brakiem dostatecznej mocy, jeśli masz skąd podmień cewki

[ Dodano: 24-11-2008, 13:00 ]
i co słychać w temacie ? problem rozwiązany ?
_________________
Alfa Romeo 147 By Zender...

JTD powered by Cinsoft
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo