Obroty silnika - problem |
Autor |
Wiadomość |
Ognisty
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 325 Skąd: Żory
|
Wysłany: 14-12-2008, 16:46 Obroty silnika - problem
|
|
|
Mam problem z obrotami silnika, w takim sensie że gdy dodaje więcej gazu puma wskakuje na 4.000 lub nawet 5.000 obrotów a prędkość się nie powiększa, wiec musze dodawać powoli gazu i strasznie wolno musze startować i się rozpędzać. Dzieje się tak przy każdym biegu, kłopotliwe to jest gdy chce kogoś wyprzedzić, potrzebuje bardzo długi odcinek drogi.
Może miał ktoś kiedyś cos podobnego, co trzeba sprawdzić lub wymienić, co mogłoby być zepsute - odłączone. Sam nie znam się prawie w ogóle na mechanice samochodowej wiec wszelkie uwagi przekaże mechanikowi.
Wiem tyle ze znajoma miała cos podobnego i musiała wymienić sondę lambda. |
_________________ http://www.youtube.com/Ognisty89 |
|
|
|
|
bartolomeo
night rider
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2050 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 14-12-2008, 17:42
|
|
|
Ognisty napisał/a: | gdy dodaje więcej gazu puma wskakuje na 4.000 lub nawet 5.000 obrotów a prędkość się nie powiększa |
na 100% sprzęgło do wymiany, tarcze, docisk. Poczytaj na forum na temat cen bo nie są małe, a dużo ostatnio się o tym pisało. |
_________________ Mój zwierzak --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
Luki
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 345 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 14-12-2008, 21:08
|
|
|
Mam to samo co Ty. Witaj w klubie tych, których czeka wymiana sprzęgła I tak jak pisał bartolomeo nie jest to tanie |
_________________ "Gdy człowieka ukąsi wampir, staje się wampirem.
Mam wrażenie, że naszych polityków pokąsały barany" |
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-12-2008, 21:50
|
|
|
Sprzęgło, sprzęgło, sprzęgło... tak więc spory wydatek się szykuje |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 14-12-2008, 23:03
|
|
|
ehhh współczucia też to miałam... spory wydatek niestety szczególnie jak sie naprawia na oryginalnych czesciach |
|
|
|
|
Ognisty
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 325 Skąd: Żory
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 15-12-2008, 08:08
|
|
|
Ognisty napisał/a: | umicie pocieszyc ludzi , no coż.
Dzieki za informacje |
przykro mi ognisty, też nie byłam happy jak sie dowiedziałam ile komplet sprzegła kosztuje + wymiana, ale niestety to jest puma
plusem było to, ze jak wsiadłam po założeniu nowego sprzęgła czułam się jak w rakiecie (w porównaniu do stanu sprzed naprawy) heh
Powodzenia Ognisty |
|
|
|
|
Ognisty
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 325 Skąd: Żory
|
Wysłany: 15-12-2008, 18:27
|
|
|
pytałem sie w sklepie o te czesci 600 lub 700 zł
Może mi ktoś jeszcze powiedzieć czy jazda z tym zepsutym sprzegłem jest niebezbieczne, ile mozna na nim pojeździć i co sie stanie jesli zepsuje sie całkowicie ?
Tusia8510 trzymam Cię za słowo z tą rakietą |
_________________ http://www.youtube.com/Ognisty89 |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 15-12-2008, 19:14
|
|
|
nio ja za wymiane sprzegła plus kilku zrobienie kilku detali jak dokrecenie nadkola zapłaciłam 800zl ale to u kolesia który sie ceni wiec pewnie mozna zrobić za mniejszy kesz
co do "rakiety" no to róznica jest , to jest bez sprzeczne |
|
|
|
|
Luki
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 345 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 15-12-2008, 20:01
|
|
|
Ja bez sprzęgła jeżdżę już przynajmniej trzy miesiące... Staram się traktować je delikatnie o ile jest to możliwe w mieście Jak tylko będę miał kesz (jak ślicznie ujęła to tusia8510 ) to od razu oddaje do mechanika. I to nie do znajomego znajomego, który robi w kosiarkach ale przy okazji może wymienić sprzęgło za 100zł... Tak ważna część wymaga fachowca i wolę wyłożyć więcej kasy a być pewnym, że wszystko jest ok z moim kotem |
_________________ "Gdy człowieka ukąsi wampir, staje się wampirem.
Mam wrażenie, że naszych polityków pokąsały barany" |
|
|
|
|
wojteks
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-12-2008, 12:43
|
|
|
ja w ATZ Łódź wymieniłem sprzęgło za 450 zeta i zrobili to bardzo profesjonalnie. Wiem bo stałem całe 4 godziny przy nich i wam że mam w środku to sprzęgło które kupiłem i wam też radzę tak zrobić.
Pozdro |
|
|
|
|
wojteks
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-12-2008, 18:53
|
|
|
no raczej że tak. Za sprzęgło zapłaciłem 700. Ale przynajmniej wiem że ono tam jest . |
|
|
|
|
Major23 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-03-2009, 13:04 dziwne obroty
|
|
|
witam. od pewnego czasu zaobserwowalem dziwne zachowanie mojego autka przy jezdzie i zmianie biegu rozpedzajac sie i wciskajac sprzeglo obroty najpierw spadaja ( tak w granicach 1200 - 1400) i po jakiej sekundzie do dwoch stabilizuja sie na normalne 900. nie mam zielonego pojecia gdzie szukac przyczyny prosze o pomoc. dzieki pozdrawiam:) |
|
|
|
|
Franek [Usunięty]
|
Wysłany: 11-03-2009, 13:21
|
|
|
Major23, wg mnie tak normalnie działa silnik, więc nie widzę tu żadnych problemów. |
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-03-2009, 13:23
|
|
|
No przecież tak normalnie pracuje silnik. Dziwne by było gdyby obroty nie spadały wogóle przy zmianie biegów |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
|