Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
brak ogrzewania po wymianie płynu do chłodnic
Autor Wiadomość
ziolo
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2009, 06:35   brak ogrzewania po wymianie płynu do chłodnic

Witam. Wczoraj wymieniłem w pumie 1.7 płyn do chłodnic. Po całej operacji auto utrzymuje dobrą temperaturę silnika, wentylator chłodzi kiedy trzeba jednak auto wcale nie grzeje. Jaka może być przyczyna i jak to naprawić??
 
 
Intruz 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 31
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-01-2009, 08:46   

mozliwe, ze uklad jest zapowietrzony lub zawor nagrzewnicy odmowil wspolpracy..
_________________
Wynajmę Jaguara do ślubu:
http://jaguaremdoslubu.blogspot.com/
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-01-2009, 10:20   

Cooling System Draining, Filling and Bleeding (241220)


Draining

CAUTION:
When draining the engine coolant or changing any cooling system components, it is imperative that no coolant comes into contact with the timing or auxiliary drive belt. If necessary the belt should be removed. Contamination of the belt may result in belt failure.

1. Relieve the cooling system pressure by slowly turning the expansion tank cap a quarter turn.

2. Remove the coolant expansion tank cap.

3. Raise and support the vehicle. For additional information, refer to «Section 100-02».

µ 4. Note:
Drain the coolant into a suitable container.

Open the radiator drain valve to drain the coolant.

5. Close the drain valve when all of the coolant has been drained from the system.

6. Lower the vehicle.


Refill

µ 1. Note:
Make sure that the in-car heater temperature control is in the HOT position.

Refill the coolant expansion tank up to the MAX mark (with the engine switched off).

2. Start the engine and top up to the MAX mark with the engine running for approximately 1 to 2 minutes (rev the engine occasionally).

3. Install the expansion tank cap.

4. Warm the engine up at 3000 RPM for two fan cycles.

5. Leave to cool down and then recheck the coolant level. Top up to the MAX mark as required.

skopiowane z TIS FORD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo