Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty silnika - problem
Autor Wiadomość
Ognisty 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 325
Skąd: Żory
Wysłany: 14-12-2008, 16:46   Obroty silnika - problem

Mam problem z obrotami silnika, w takim sensie że gdy dodaje więcej gazu puma wskakuje na 4.000 lub nawet 5.000 obrotów a prędkość się nie powiększa, wiec musze dodawać powoli gazu i strasznie wolno musze startować i się rozpędzać. Dzieje się tak przy każdym biegu, kłopotliwe to jest gdy chce kogoś wyprzedzić, potrzebuje bardzo długi odcinek drogi.
Może miał ktoś kiedyś cos podobnego, co trzeba sprawdzić lub wymienić, co mogłoby być zepsute - odłączone. Sam nie znam się prawie w ogóle na mechanice samochodowej wiec wszelkie uwagi przekaże mechanikowi.
Wiem tyle ze znajoma miała cos podobnego i musiała wymienić sondę lambda.
_________________
http://www.youtube.com/Ognisty89
 
 
bartolomeo 
night rider


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2050
Skąd: Rybnik
Wysłany: 14-12-2008, 17:42   

Ognisty napisał/a:
gdy dodaje więcej gazu puma wskakuje na 4.000 lub nawet 5.000 obrotów a prędkość się nie powiększa

na 100% sprzęgło do wymiany, tarcze, docisk. Poczytaj na forum na temat cen bo nie są małe, a dużo ostatnio się o tym pisało.
_________________
Mój zwierzak :D --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
 
 
 
Luki 

Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 345
Skąd: Kalisz
Wysłany: 14-12-2008, 21:08   

Mam to samo co Ty. Witaj w klubie tych, których czeka wymiana sprzęgła ;) I tak jak pisał bartolomeo nie jest to tanie :(
_________________
"Gdy człowieka ukąsi wampir, staje się wampirem.
Mam wrażenie, że naszych polityków pokąsały barany" :D
 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-12-2008, 21:50   

Sprzęgło, sprzęgło, sprzęgło... tak więc spory wydatek się szykuje :cry:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 14-12-2008, 23:03   

ehhh współczucia też to miałam... spory wydatek niestety szczególnie jak sie naprawia na oryginalnych czesciach
 
 
Ognisty 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 325
Skąd: Żory
Wysłany: 14-12-2008, 23:43   

umicie pocieszyc ludzi , :( no coż.
Dzieki za informacje
_________________
http://www.youtube.com/Ognisty89
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 15-12-2008, 08:08   

Ognisty napisał/a:
umicie pocieszyc ludzi , :( no coż.
Dzieki za informacje


przykro mi ognisty, też nie byłam happy jak sie dowiedziałam ile komplet sprzegła kosztuje + wymiana, ale niestety to jest puma

plusem było to, ze jak wsiadłam po założeniu nowego sprzęgła czułam się jak w rakiecie (w porównaniu do stanu sprzed naprawy) heh

Powodzenia Ognisty
 
 
Ognisty 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 325
Skąd: Żory
Wysłany: 15-12-2008, 18:27   

pytałem sie w sklepie o te czesci 600 lub 700 zł :(

Może mi ktoś jeszcze powiedzieć czy jazda z tym zepsutym sprzegłem jest niebezbieczne, ile mozna na nim pojeździć i co sie stanie jesli zepsuje sie całkowicie ?

Tusia8510 trzymam Cię za słowo z tą rakietą :)
_________________
http://www.youtube.com/Ognisty89
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 15-12-2008, 19:14   

nio ja za wymiane sprzegła plus kilku zrobienie kilku detali jak dokrecenie nadkola zapłaciłam 800zl ale to u kolesia który sie ceni wiec pewnie mozna zrobić za mniejszy kesz

co do "rakiety" no to róznica jest , to jest bez sprzeczne :D
 
 
Luki 

Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 345
Skąd: Kalisz
Wysłany: 15-12-2008, 20:01   

Ja bez sprzęgła jeżdżę już przynajmniej trzy miesiące... Staram się traktować je delikatnie o ile jest to możliwe w mieście :/ Jak tylko będę miał kesz (jak ślicznie ujęła to tusia8510 :) ) to od razu oddaje do mechanika. I to nie do znajomego znajomego, który robi w kosiarkach ale przy okazji może wymienić sprzęgło za 100zł... Tak ważna część wymaga fachowca i wolę wyłożyć więcej kasy a być pewnym, że wszystko jest ok z moim kotem :)
_________________
"Gdy człowieka ukąsi wampir, staje się wampirem.
Mam wrażenie, że naszych polityków pokąsały barany" :D
 
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-12-2008, 12:43   

ja w ATZ Łódź wymieniłem sprzęgło za 450 zeta i zrobili to bardzo profesjonalnie. Wiem bo stałem całe 4 godziny przy nich i wam że mam w środku to sprzęgło które kupiłem i wam też radzę tak zrobić.
Pozdro
 
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-12-2008, 18:53   

no raczej że tak. Za sprzęgło zapłaciłem 700. Ale przynajmniej wiem że ono tam jest :-) .
 
 
 
Major23
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2009, 13:04   dziwne obroty

witam. od pewnego czasu zaobserwowalem dziwne zachowanie mojego autka przy jezdzie i zmianie biegu rozpedzajac sie i wciskajac sprzeglo obroty najpierw spadaja ( tak w granicach 1200 - 1400) i po jakiej sekundzie do dwoch stabilizuja sie na normalne 900. nie mam zielonego pojecia gdzie szukac przyczyny prosze o pomoc. dzieki pozdrawiam:)
 
 
Franek
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2009, 13:21   

Major23, wg mnie tak normalnie działa silnik, więc nie widzę tu żadnych problemów.
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-03-2009, 13:23   

No przecież tak normalnie pracuje silnik. Dziwne by było gdyby obroty nie spadały wogóle przy zmianie biegów :wink:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo