Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty silnika - problem
Autor Wiadomość
Grisz
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2009, 14:45   Sprzęgło

Przy okazji wymiany sprzęgła i docisku, warto też wymienić wysprzęglik, żeby tam już drugi raz nie zaglądać. Wymieniałem ostatnio sprzęgło z dociskiem i na wszelki wypadek zakupiłem wysprzęglik, naprawdę nie żałuję tego, stary był w tragicznym stanie... Ewentualnie można dogadać się z mechanikiem żeby to rozebrał i stwierdził w jakim jest stanie i w razie potrzeby dokupić, niestety to jest dodatkowo 300zł (zależy jakiej firmy). Plus jest taki że prawdopodobnie nigdy (nie za mojej kadencji) nie usłyszę o sprzęgle.
Ostatnio zmieniony przez Grisz 12-03-2009, 12:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Major23
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2009, 08:25   dziwne obroty...

koledzy chyba nie zrozumielismy sie:) chodzi mi o to ze jest takie zjawisko jakby zawieszania sie wskazowki miedzy 1400 - 1200 obrotow i slychac to po silniku...do tej pory obroty po wcisnieciu sprzegla normalnie spadaly na 900 ( bez tej zawieszki jakby w polowie) kurcze sam juz nie wiem czy dobrze Wam to tlumacze;)
 
 
bartolomeo 
night rider


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2050
Skąd: Rybnik
Wysłany: 12-03-2009, 19:03   

mi od razu wskazują około 900-1000
No chyba że trochę czasami pofalują ale wiadomo wina silniczka krokowego, którego nie chce mi się wymieniać.
_________________
Mój zwierzak :D --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
 
 
 
Shakira
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2009, 10:18   

bartolomeo napisał/a:
nie chce mi się wymieniać
hihi, kiedys miewalam rozne problemy z obrotami, falowaly, zawieszaly sie, no wiec i przeplywomierz byl czyszczony,silniczek krokowy takze a teraz to bylam zmuszona go kupic a wydatek powiem szczerze nie maly i nie zwlekaj bo ceny teraz sa jakies crazy, tym bardziej jestem wsciekla, bo nowy wlasciciel mojego pumolota bedzie mial spokoj
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 27-03-2009, 22:27   

Jechałem dzisiaj wieczorem, padał spory deszcz. Było włączone prawie wszystko tj. wszystkie niezbędne światła, oprócz drogowych, moje wszystkie pdświetlenia, nawigacja podłączona do zapalniczki.

Samochód puściłem na luz z górki. Obroty silnika zaczęły skakać pomiędzy 1000 a 1500. Na tej zasadzie, że nie falowały tylko po prostu dochodziło do 1500 i spadało do 1000. Gdy wrzuciłem bieg nic juz nie skakało.

Czy normalna jest taka praca silnika w danej sytuacji?
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo