Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
łącznik stabilizatora
Autor Wiadomość
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 02-10-2012, 18:15   

sam robiłeś ??
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-10-2012, 18:18   

nie
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 02-10-2012, 18:29   

szkoda, liczyłem że ktoś mi powie jak to sięrobi
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-10-2012, 19:05   

ja Ci moge powiedzieć jak to zrobić tylko pytanie czy posiadasz kanał lub podnośnik bo bez tego cięzko bedzie.
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 02-10-2012, 20:03   

A co konkretnie chcesz robić trojan6? Pytam, bo może też będę w stanie pomóc.. Coś tam w zawieszeniu dłubałem :P .
 
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-10-2012, 21:36   

zawiecha pumki nienalezy do tych bardzo skomplikowanych mercedesa G klasy czy citroena z hydrusami :)
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 02-10-2012, 22:21   

Tast, dokładnie nie mam jeszcze nic koniecznego do zrobienia... ale jak jest okazja pomęczyć kogoś, aby wysilił się i przyczynił się dla "ludzkości" poprzez opisanie wsio i jak z fotkami, to dlaczego by nie :P


Dokładnie to chciałbym wyeliminować to, że nie mam idealnie kiery prosto, ale to chyba nie ten temat...
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
silverstar 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 116
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-10-2012, 14:41   

Ja się przymierzam do wymiany łączników stabilizatora więc jakby ktoś po krótce opisał jak się z tym jedzie?

Mam kanał.

Co trzeba amorek ścisnąć czy jak żeby to wyszło?
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-10-2012, 14:49   

podnosisz dane koło na lewarku potem dobrze przełozyć na coś stabilnego np jakis stojak. i jeśli wiesz jak wygląda łącznik to wystarczy odkręcic w ekstremalnych przypadkach odciąć gumówka i wstawić nowy zakładasz koło 2 strona tak samo

[ Dodano: 03-10-2012, 18:04 ]
btw wymieniłem tuleje sworznie łączniki i nadal cos popiskuje z przodu co to moze byc skoro prawie wszystko zostało wymienione? ;/ końcówki drązkow?:|

[ Dodano: 04-10-2012, 23:56 ]
szarpak prawde Ci powie, przednie amory sie spociły do wymiany :/ możecie mi polecić jakies?
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 17-11-2012, 17:12   

Zakładał ktoś łączniki MOOG :?:

[ Dodano: 19-11-2012, 10:28 ]
Skoro nikt, to ja przetestuję :razz:
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
COCKIN 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 83
Skąd: Bytom
Wysłany: 21-03-2013, 12:26   

Wie ktos jak zmienic gumki łacznikow ? Zadnym moim kluczem nie dalo sie dojsc, a mechanik zaspiewal 50 zł , gumki kosztowaly cale 6 zł ...

zdj 1.jpg
Plik ściągnięto 14581 raz(y) 19,65 KB

 
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 21-03-2013, 13:03   

Wystarczy, że odkręcisz jedną śrubę. Tę, do której jest dojście (po prawej na zdjęciu). Wtedy możesz odgiąć trochę mocowanie i wymienić gumę.
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-03-2013, 09:53   

oddaj to mechanikowi,po co sie meczyc ;) Jakbys chcial fachowo to wymienic,to nalezy opuscic sanki i bez problemu odkrecisz 2 sruby bez nadwyrężania obejmy.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
BandiT 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 52
Skąd: Trzciana
Wysłany: 23-03-2013, 10:23   

ja to wymieniałem z jakiś miesiąc temu, nie wystarczy odkręcić jednej śruby żeby wymienić gumę, drugą też trzeba dosyć mocno popuścić bo inaczej lipa. Praca dla ludzi o stalowych nerwach :)
_________________
BandiT
 
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 23-03-2013, 10:36   

To ja nie wiem jakim cudem już trzy razy wymieniłem te gumy u siebie odkręcając tylko jedną śrubę..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo