Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z otwieraniem drzwi i bagażnika.
Autor Wiadomość
franekqwerty 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 61
Skąd: tu i tam
Wysłany: 29-07-2013, 16:28   

Właśnie padł mi akumulator. Wciąż jest napięcie dla kontrolek, radia i na centralny zamek, ale nie odpala silnik. Skutek używania nawiewu, radia i świateł przy wyłączonym silniku :razz: Chcę wziąść akumulator do domu i naładować go, co zapewnie potrwa ze 8-12 godzin. Czy Pumę po wyjęciu akumulatora, a co za tym idzie - bez centralnego zamka, można normalnie zamknąć kluczykiem?
 
 
zygiboos 
Obecnie: ST220 i Cougar


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 401
Skąd: skądinąd
Wysłany: 29-07-2013, 18:22   

Tak, bez problemu, z każdej strony z osobna. Próbowałem już :)

PS. Otworzyć też się da :wink:
_________________

Tworzę www, Jestem Vikingiem, Obecnie: Mondeo ST220 3.0 V6
 
 
pawel4111 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 16-04-2015, 12:44   

rapart napisał/a:
zac93, moim zdaniem to najprostszy sposób ;) My daliśmy chyba... 68 zł? z wysyłką. Montaż jest banalnie prosty.
hej postanowiłem również zamontować sterowanie centralnym zamkiem przez pilota bo go nie mam zakupiłem oczywiście sterownik a teraz poszukuje informacji jak to zamontować tak by zamykając również mrygnely kierunki byłbym bardzo wdzięczny za dokładne opisanie jak i co zrobić krok po kroku z góry wielkie dzięki
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 16-04-2015, 13:03   

pawel4111 napisał/a:
mrygnely
mrugnęły :)
pawel4111 napisał/a:
dokładne opisanie jak i co zrobić krok po kroku z góry wielkie dzięki

Kolega jak potrzebujesz takich szczegółów to lepiej nie zabieraj się za taką robotę bo tylko problemów sobie narobisz. A tak BTW instrukcji do sterownika nie dodali?
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
pawel4111 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 16-04-2015, 13:57   

chodzi mi o to pod jakie kable ( jaki kolor ) się mogę podpiąć i gdzie najlepiej dać centrale
 
 
maxipalia 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Colorado Red
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 11
Skąd: Banino
Wysłany: 20-10-2016, 11:04   

Wiem że odgrzewam kotleta, ale mam poważny problem...
U mnie żaden zamek nie działa (została tylko stacyjka ;)
Wykręciłem zamek bagażnika, rozebrałem najdalej jak mogłem i próbowałem:
myjka ultradźwiękowa 50W,
myjka ultradźwiękowa 500W
moczenie w: nafcie, ropie, bęzynie i WD40
bez skutku
potrzebuje zakupić zamki żeby mieć choć jeden sprawny (już raz musiałem szybę usunąć żeby dostać się do środka i naładować aku)
I tu moja prośba ... doradcie, czy pasują zamki od jakiegoś innego forda ?
a może macie pomysł gdzie można zakupić zamki do pumy (w rozsądnej cenie)

pozdrawiam
_________________
Dopiero gdy komar usiądzie ci na jajka, doświadczysz że przemoc nie jest dobrym rozwiązaniem.
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 20-10-2016, 18:33   

Spróbuj wyjąć samą wkładkę z zamka, następnie powyciągać i przeczyścić zapadki. Tylko trzeba być bardzo ostrożnym i precyzyjnym bo jeśli pomylisz kolejność czy nawet obrócisz zapadkę to kluczyk nie będzie pasował :P Nie wiem tylko czy w fordowskich zamkach są klasyczne zapadki bo kluczyk ma inną konstrukcję ale myślę, że warto spróbować ;)
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 20-10-2016, 19:54   

^^ ----> Ford Puma » Kompendium wiedzy » katalog części
i dojść do tego ---> Body And Paint > Door Lock Mechanisms > Vehicle Lock Sets And Repair Kits (jest zoom obrazka!)

Ewentualnie proponuję spróbować ---> Ogłoszenia » Kupię » Ogłoszenia na Facebooku . Jest tam aktualnie kilka "rozbieranych" Pumek :cry: . Komplet używanych zamków z kluczykami, może kosztowo wyglądać sensownie.
 
 
maxipalia 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Colorado Red
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 11
Skąd: Banino
Wysłany: 26-10-2016, 21:11   

Dukes napisał/a:
Spróbuj wyjąć samą wkładkę z zamka, następnie powyciągać i przeczyścić zapadki. Tylko trzeba być bardzo ostrożnym i precyzyjnym bo jeśli pomylisz kolejność czy nawet obrócisz zapadkę to kluczyk nie będzie pasował :P Nie wiem tylko czy w fordowskich zamkach są klasyczne zapadki bo kluczyk ma inną konstrukcję ale myślę, że warto spróbować ;)

Jak napisałem wcześniej próbowałem ... rozłożyłem najbardziej jak mogłem, ale sama wkładka jest zacięta i nie mogę jej wyjąć z korpusu no i myjki itp nie pomogły
_________________
Dopiero gdy komar usiądzie ci na jajka, doświadczysz że przemoc nie jest dobrym rozwiązaniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo