Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 17:08
Trzęsienie kierownicą przy 120km/h
Autor Wiadomość
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-05-2008, 10:48   

A mi burczy przy mocnym skręcaniu kół podczas parkowania, ale markko powiedział, że to normalne :???:
_________________

 
 
 
nomka 
&płomyczek


Dołączyła: 24 Mar 2007
Posty: 2751
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-05-2008, 09:21   

Ale chrobocze, czy buczy? Bo buczenie to rzeczywiście normalne, tylko zapomniałam co daje taki efekt :roll:
_________________
Chrysler Crossfire 3.2 V6 ;)
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-05-2008, 11:15   

nomka napisał/a:
Ale chrobocze, czy buczy?

mi buRczy :???:

takie dziwne wrrrr, brrrr... jakieś coś od wspomagania podobno :???:
_________________

 
 
 
nomka 
&płomyczek


Dołączyła: 24 Mar 2007
Posty: 2751
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2008, 17:00   

Przeleciałam się do tego Poznania autostradą i zero przyjemności :mad:
Koszmarnie mi trzęsło autem jak przyspieszałam :evil: Dopiero po 140 i przed 90 było ok :roll:
Mam teraz nowe kółka i efekt taki jak na starych wiatrakach. Mechanicy upierają się, że z przegubami jest ok i to wina felg. Nie wiem co o tym myśleć.
Wyważałam koła u oponiarza Opoyi, więc powinno być dobrze ale już dwóch mechaników mi powiedziało, ze to źle wyważone felgi :roll:
_________________
Chrysler Crossfire 3.2 V6 ;)
 
 
 
Sqad
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2008, 20:26   

nomka Można wyważyć opony w innym zakładzie, jeśli felgi są proste, opony to nie kartofle, tarcze hamulcowe nie są w kształcie faworków, a układ kierowniczy nie ma luzów to zostaje znikoma liczba możliwości z przodu. Pamiętaj że wibracja na kierownicy wcale nie musi iść z przedniego zawieszenia. Jeśli masz jako tako sprawny ręczny to przy prędkości w której zaczyna wibrować powoli go zaciągaj, jeśli wibracja będzie się nasilać to znaczy że problemu należy upatrywać w tylnych bębnach. Ewentualnie warto posprawdzać luzy z tyłu, łożyska ect.
 
 
nomka 
&płomyczek


Dołączyła: 24 Mar 2007
Posty: 2751
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2008, 11:39   

Właśnie znalazłam zakład w którym doważają koła na samochodzie, spróbuję ta metodą :cool:
_________________
Chrysler Crossfire 3.2 V6 ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo