Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
08-07-2007, 17:36
zamek
Autor Wiadomość
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2007, 20:17   zamek

Nie wiem co jest grane ale jeżeli otwieram zamek od drzwi kierowcy do wszystko pasuje-para drzwi sie otwiera ale jeżeli chce otworzyć te drugie to nie da rady bo zaraz klamka odbija z powrotem i sie zamyka.
 
 
Anulka
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2008, 09:26   Re: zamek

podbijam temat bo mam ten sam problem
Ostatnio zmieniony przez Opoya 08-02-2008, 11:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
paw_chb
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2008, 18:38   

hehe ja mam tak nadal tylko załozyłem sobie zamek zentralny i na pilota działa normalnie.... :mrgreen:
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 09-02-2008, 09:25   Re: zamek

paw_chb napisał/a:
Nie wiem co jest grane ale jeżeli otwieram zamek od drzwi kierowcy do wszystko pasuje-para drzwi sie otwiera ale jeżeli chce otworzyć te drugie to nie da rady bo zaraz klamka odbija z powrotem i sie zamyka.
Problem stary jak swiat dokrec te gniazdo co idzie do drzwi prawdopodonie jest luzne i robi takie numery. Mozesz tez miec gdzies juz przetarty kabel i dlatego sie tak dzieje ze jeden zamek umie zasterowac a drugi glupieje. Miernik w lapke i do dziela
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-02-2008, 15:49   

A mi czasami (bardzo sporadycznie, ale jednak) po otwarciu z pilota zamki otwierają sie i za moment same zamykają, czasem zdążę chwycić za klamkę i otworzyć, a one wtedy wariują - obie klamki - zamykają - otwierają, zamykają - otwierają.
W Cliffordzie powiedzieli, zeby iść do Forda (brrrr...) i kupić nowy zamek do drzwi kierowcy.
Co Wy na to?
_________________

 
 
 
adrianus 


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 678
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-02-2008, 15:57   

Pusia, jak nie sprawdzali a tylko powiedzieli to możesz moim zdaniem sobie to darować. mnie się wydaje - że chodzić tu może o niestykanie kabli - problem z siłownikiem od centralnego drzwi - 3ba probować :-)
_________________

 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-02-2008, 16:13   

W Cliffordzie robiłam alarm z pół roku temu, a teraz jak do nich pojechałam, zeby w ramach gwarancji naprawili ten wariujący zamek to powiedzieli, że co druga osoba, która do nich przyjeżdża, ma taki problem...
Więc nie wiem, czym to jest spowodowane.
Może źle kable jakieś skręcili, ze raz nie styka a raz tak, czy jak... już nie wiem sama.
A
Mr.Maya napisał/a:
Miernik w lapke i do dziela
to nie jest dobry pomysł w moim przypadku ;-)
_________________

 
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 10-02-2008, 20:18   

No to ja Wam powiem ze mam to samo od ponad pol roku !!!!
Takie same objawy :) Padl silniczek od sterowania drzwiami (centralnym) pasazera. Teraz go nie mam i jest odlaczony bo mi go w warsztacie wyjeli. Dlatego jesli sie zamyka te drzwi co maja zepsuty/wyjety lub tez zasilanie nie dochodzi do zamka to wszystko powinno byc w porzadku, gdyz zamykasz zamek kluczykiem a sygnal idzie tylko do drugich (dobrych) drzwi. Jesli sie zamyka drzwi te dobre kluczykiem to sygnal leci do drzwi z zepsutym "zamkiem" widzi ze zamek jest zablokowany (czyli imituje otwarte drzwi bo wtedy nie da sie klamki wcisnac nawet) i odbija i tak w kolko :)
Z centralnym jest tak samo gdyz sygnal widzi zablokowane drzwi i odbija...
Ja pojechalem z tym do jakiegos warsztatu gdzie sie w ogole podjeli wyjecia tego silniczka bo za cholere nie bylo do niego dostepu (a drzwi mialem zamkniete na amen). Probowalem sam ale nie dalem rady dotrzec do zamka. W koncu chyba 4 z rzedu warsztat sie tego podjal:)
Sa 2 rodzaje tego silniczka jakby ktos pytal..roznia sie wersjami pum. Jedne w Gdansku sa dostepne ok 350zl a te drugie chyba 430;/
Wiec podsumowujac jesli odbija Wam zamek to sprawdzcie czy dochodzi Wam tam zasilanie ewentualnie trza sprawdzic ten silniczek ale to juz samemu ciezko.
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo