Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty na luzie
Autor Wiadomość
matisl89
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2007, 23:21   Wysokie obroty na luzie

Witam. Od pewnego czasu mam taki problem, a mianowicie nap ostoju obroty nie spadają poniżej 1000rpm, a w czasie jazdy gdy wrzucę na luz to obroty wachają się miedzy 1500-2000rpm. Co może by tego pzyczyną? Czy może czujnik temperatury wody?? czujnik wspomagania? Przepływomierz?? Krokowy jest nowy, lambda sprawna...
Co to może być??

Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-10-2007, 02:39   

Jeśli samochód nie stoi i wrzucisz na luz to obroty nie spadną ci do 900. Będą zawsze wyższe. Sprawdź filtr powietrza, przepływomierz.
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 19-10-2007, 07:37   

mam to samo. dojeżdżam do świateł sprzegło, obroty na na 1400-1500, zatrzymuje sie i jeszcze przez kilka sekund 1500, potem spadają do 1000. lambda sprawna, krokowy działa, przepływomierz działa. chyba wymienie filtr powietrza tak jak poleca Boogie bo mój ma już przejechane prawie 10 000km. co ile wymieniacie swój filtr. dzieki za wszelkie rady

[ Dodano: 19-10-2007, 07:38 ]
a gdzie jest ten czujnik temperatury wody i jak go można sprawdzxić.
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Rathi 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 184
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-10-2007, 08:42   

U mnie tak jest tylko na zimnym silniku. Jak sie rozgrzeje (jakies 5 km) to jest dobrze.
_________________
Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier
 
 
 
matisl89
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2007, 11:52   

no co Wy. to nie wina filtrow, tylko samochod albo chodzi na ssaniu(walniety czujnik temp do kompa przy glowicy jest 2 piny), lub cos nie tak z czujnikiem cisnienia wspomagania.... znajduje sie kolo chlodnicy na dole (2 piny) i nie wiem jak to zprawdzic... bo to nie są małe koszty, zeby to wymieniać a nie mieć pewnosci.... jeszcze sie zastanawiam nad czujnikiem polozenia kola zamachowego... lub predkosci skrzyni...
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-10-2007, 12:19   

Przy walnietym ssaniu trzymałby obroty jeszcze wyżej niż 1000 i spalanie byłoby zauważalnie wyższe.
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
matisl89
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2007, 12:30   

czyli co radzicie jeszcze sprawdzic?
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 19-10-2007, 17:52   

Boogie napisał/a:
Przy walnietym ssaniu trzymałby obroty jeszcze wyżej niż 1000 i spalanie byłoby zauważalnie wyższe.


no u mnie spalanie jest troche wyższe niż do niedawna, ale może jest to też związane ze spadkiem temperatury na zewnatrz a ja jezdze cały czas po mieście na krótkich dystansach.
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
matisl89
[Usunięty]

Wysłany: 19-10-2007, 23:08   

czy ja wiem... nawet, gdy silnik sie nagrzeje to obroty nie spadaja.... do 800 tak jak bylo wczesniej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo