Witam,czy posiada ktoś fotkę lub jakis obrazek jak w ''praktyce'' wygląda silnik 1.7 po zdjeciu pokrywy zaworów? i w którym mniej więcej miejscu znajduje sie regulacja zaworów/płytek?
Rozbierał już ktoś, np przy zmianie uszczelki itp?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
Wysłany: 13-07-2008, 15:42
nie wiem czy to jeszcze aktualne ale ja niedawno wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów i stwierdzam to co potwierdził ostatnio jeden z mechaników z ATZ w łodzi że zawory w zetecach ustwiją się automatycznie (hydrauliczne). po zdięciu pokrywy widać dwa wałki gdzie krzywki ezpośrednio przekazują siłę na zawory. Podobno jeżeli zawory w tych silnkach klekotają na zimno to oznacza że są już wyrobione a odłos ten po pewnym czasie zanika bo zawory same się dostosowują ale w pewnym momencie pozostaje wymiana klawiatury
Pozdro
antonio [Usunięty]
Wysłany: 31-07-2008, 17:48
Dokladnie tak jak powiedzial Wojteks - zawory sa regulowane AUTOMATYCZNIE poprzez olej przeplywajacy przez tak zwane poduszki ktore sa umieszczone pomiedzy kielichami zaworow a trzonem zaworu . Zadnych plytek ! i zadnej ingerencji poprostu skladasz klawiature .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum