Zbierznosc regulowana
wartosc kontrolna 0+-2,5mm (0stopni+-25`)
wartosc do regulacji 0+-1mm (0stopni +-10`)
Kat pochylenia kola (nie regulowany) -0stopni37` +-1stopien24`
Kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy( nie regulowany) 2stopnie 14` +- 1stopien 15`
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 237 Skąd: Bełchatów
Wysłany: 13-12-2010, 21:00
Po prostu babka wjechała mi w bok samochodu znaczy uderzyła i odbiła oczywiście samochód z lewej strony po długości przerysowany musiałem kupić nowy lewy błotnik i drzwi z tyłu udało się wypchnąć blachę na całe szczęście przed nadkolem wgniecenie się skończyło i było dojście od środka ^^dostało lekko koło i mi się skrzywił amortyzator u dołu niby nie dużo ale byle na lód najechałem i przód latał teraz już gitara elegancko jest tylko z ciekawości pytam bo z prawej strony wydaje mi się że jest delikatna różnica ale wychodzi 1-2mm a teraz pozostało mi tak żeby być pewnym pojechanie na zbieżność
Ostatnio zmieniony przez Stev92 14-12-2010, 19:12, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum