Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
drążek kierowniczy-wymiana
Autor Wiadomość
zibi_21-1984 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 80
Skąd: Libiąż k.Oświecimia
Wysłany: 31-01-2011, 19:21   drążek kierowniczy-wymiana

Czesc. Czy wymieniał ktoś z was drążek kierowniczy. Mam problem bo na starym drążku nie ma żadnego wyżłobienia na klucz i niewiem jak to odkręcić. Na nowym drążku jest miejsce na klucz,



_________________
_zibi_
 
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 31-01-2011, 23:43   

zibi_21-1984 napisał/a:
Czy wymieniał ktoś z was drążek kierowniczy
pierwsze pytanie czy masz jakiekolwiek pojecie o tym? bo jezeli myslisz ze tylko odkręcisz i wkręcisz drugi to sie bardzo grubo mylisz... m.in trzeba liczyć obroty przy wykręcaniu i przy wkręcaniu kręcić tyle samo razy, potem obowiązkowo ustawić zbieżność.
zibi_21-1984 napisał/a:
Mam problem bo na starym drążku nie ma żadnego wyżłobienia na klucz i niewiem jak to odkręcić
to tym bardziej oddaj do fachowców... możliwe ze jest pod osłoną.

i nie wiem piszę sie oddzielnie :P
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
zibi_21-1984 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 80
Skąd: Libiąż k.Oświecimia
Wysłany: 03-02-2011, 18:00   

Dobra, już zrobione, młotek i przecinak pomógł, :) Jakbym nie miał pojecia to bym sie nie brał za naprawe ,a już nie jedno w pumie sam robiłem..wahacz, amory, łaczniki itp.
Zaskoczyło mnie tylko to że nie było żadnego gwintu na drążku . Ze zbieżnością też nie ma problemu i takie rzeczy też robie sam :P
_________________
_zibi_
 
 
 
MKT 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 93
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-03-2011, 07:21   

Ciekawi mnie w jaki sposób ustawiasz zbieżność samodzielnie. Podziel się wiedzą :) .
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 03-10-2012, 11:20   

Co sądzicie o tych częściach ??

http://www.iparts.pl/czes...-37-L16302.html

Cena jest zaskakująco niska. Dla porównania w inter cars sam drążek bez końcówki : TRW 105zł , EVR 62zł, Delphi 77zł.

Czy ktoś może kupował takie części monroe? Jak jest z ich jakością ? Warto czy raczej nie ?
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 03-10-2012, 12:09   

Często porównuję ceny różnych części w internecie i ogólnie Inter Cars zawsze ma drożej niż w róznych sklepach internetowych. Zerknij np. na te linki:
http://ewcar.pl/pl,catego...enie,przod.html
http://ford.sklep.pl/pol_...slony-3168.html
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 03-10-2012, 12:13   

Dzięki sharky , też patrzyłam tam i własnie porównując trafiłam na te monroe, które nie ukrywam interesują mnie ze względu na cenę. Tyle, że monroe to amory, a tu nagle drążki. Rozmawiałam z gościem z iparts to sam był zdziwiony, że takie części ma. Więc sama nie wiem co wybrać.

BTW czy lepiej od razu wymieniać po obu stronach ?
Podczas mojego posiadania pumiaka nie były wymieniane ani drążki ani końcówki jak dotąd w ogóle.
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
sharky 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Kalisz/Opatówek
Wysłany: 03-10-2012, 12:17   

Z reguły lepiej wymieniać parami. Nie wiem ale wydaje mi się też, że wymienia się częściej same końcówki drążków kierowniczych, które się zużywają, a drążki raczej rzadziej (np. w przypadku pokrzywienia czy coś) ale mogę się mylić.
_________________
Ten, co opatentował podświetlany schowek. :mrgreen: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948

Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 03-10-2012, 12:34   

Kurczę mówisz... Na drążku zatem w ogóle moze być luz ? Wczoraj Mechanik zaczął od tego, że poruszał kołem a ono się ruszalo za bardzo tak na boki (auto było podniesione na lewarku). Później położył się pod auto, kolega ruszał kołem a on patrzył jak tam i powiedział , że luz na drążku .
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo