Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kąt pochylenia koła dane fabryczne
Autor Wiadomość
Stev92 


Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 237
Skąd: Bełchatów
  Wysłany: 11-12-2010, 15:37   Kąt pochylenia koła dane fabryczne

Jak ustawić kąt pochylenia kół w Pumie czy wgl istnieje możliwość oraz jakie są fabryczne dane bo sprawdzałem i przód np różnica 2mm +/- ?
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13-12-2010, 17:47   

Zbierznosc regulowana
wartosc kontrolna 0+-2,5mm (0stopni+-25`)
wartosc do regulacji 0+-1mm (0stopni +-10`)
Kat pochylenia kola (nie regulowany) -0stopni37` +-1stopien24`
Kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy( nie regulowany) 2stopnie 14` +- 1stopien 15`
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Stev92 


Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 237
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 13-12-2010, 20:14   

Dzięki (; to pozostaje mi jechać na zbieżność i będę w 100% pewny że jest już ok :D
_________________
http://www.polskajazda.pl...ord/Puma/119247
Brak Sposobu Jest Sposobem...
Pozbycie Się Ograniczeń Stanowi Ograniczenie...
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13-12-2010, 20:24   

A czemu chcesz ustawiac zbierznosc?? Sciaga auto,zdziera opony czy poprostu kolo jest wizualnie krzywe
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Stev92 


Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 237
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 13-12-2010, 21:00   

Po prostu babka wjechała mi w bok samochodu znaczy uderzyła :572: i odbiła oczywiście samochód z lewej strony po długości przerysowany musiałem kupić nowy lewy błotnik i drzwi z tyłu udało się wypchnąć blachę na całe szczęście przed nadkolem wgniecenie się skończyło i było dojście od środka ^^dostało lekko koło i mi się skrzywił amortyzator u dołu niby nie dużo ale byle na lód najechałem i przód latał teraz już gitara elegancko jest tylko z ciekawości pytam bo z prawej strony wydaje mi się że jest delikatna różnica ale wychodzi 1-2mm ;) a teraz pozostało mi tak żeby być pewnym pojechanie na zbieżność ;)
Ostatnio zmieniony przez Stev92 14-12-2010, 19:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13-12-2010, 21:48   

A to fakt myslalem ze jakis wiekszy dzwon byl
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo