Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Puma skacze na obrotach.
Autor Wiadomość
pantera272 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: Brzezinka
  Wysłany: 25-11-2012, 20:22   Puma skacze na obrotach.

Witam.

Mam następujący problem otóż gdy jadę i wrzucę na luz obroty w pumie rosną tak do 3000 a później spadają, niezależnie przy ilu były przed wrzuceniem na luz. Podjechałem do poleconego mi mechanika który podpiął pumę do kompa, niestety nie wykazało żadnych błędów, powiedział mi że nie ma pojęcia co to gdyż już miał wcześniej taki problem z Fiestą i sobie nie poradził, jedyne co zaradził to odpiął czujnik od prędkości co spowodowało że puma dalej skacze na obrotach lecz już tylko do 2000. Dodam że silniczek krokowy jest nowy i działa bez zarzutu. Miał ktoś już taki problem. Co prawda jeździć się da ale jest to trochę denerwujące;/
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 26-11-2012, 08:59   

pantera272, miałem identyczne objawy i powodem był zawór bocznikowy (krokowy). prz wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy obroty leciały do 3000. zawór był uszskodzony w środku. osobiście przeczyściłbym go i zrobił porządnie adaptacje sterownika.
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
silverstar 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 116
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-11-2012, 09:46   

Patrze że to jakiś sezon na ten zawór :D znajomi mają problemy z nim w innych fordach.
U mnie co śmieszne problem z obrotami na "luzie" pojawił się po czyszczeniu jesiennym przepływki, przepustnicy i zaworu bocznikowego. Co fakt nie przyłożyłem się do tego ostatniego i chyba zaczął szwankować. Po wciśnięciu sprzęgła obroty to 1700 i potem spadają po zatrzymaniu auta.

Czy ten zawór da się rozkręcić czy po prostu zalać benzyną ekstrakcyjną i zostawić aż brud sam odejdzie? Czy po wyczyszczeniu smarować go wd 40 lub trochę olejem silnikowym i nadmiar zebrać patyczkiem?

Czy mogłem uszkodzić zawór przy czyszczeniu?
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 26-11-2012, 10:54   

Moja propozycja brzmi, skoro krokowiec nowy, poduszka pod silnikiem.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
pantera272 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: Brzezinka
Wysłany: 26-11-2012, 18:26   

Problem w tym że zawór jest nowy, przy starym widać było że zepsuty nie trzymał równych obrotów, skakał na luzie. A poduszka co ma do tego? Jak to sprawdzić czy na pewno ona?
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 27-11-2012, 00:22   

W Escorcie nie trzymał mi silnik obrotów, sobie sam gazował, to prawie gasł na jałowym.... Poduszka odpowiada za pozbycie się drgań, zmniejszanie ich. Uszkodzona może to być przyczyną nierównych obrotów.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo