Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
23-02-2013, 09:37
Błąd P0504
Autor Wiadomość
hauer1920 
hauer

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Mikołów
  Wysłany: 21-02-2013, 16:59   Błąd P0504

Witam. Pomoże ktoś w rozszyfrowaniu błędu P0504?
Wypadanie zapłonu w cyl 4 .
Jakieś sugestie co do wymiany?
 
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 21-02-2013, 17:40   

Jeśli chodzi o błąd to po kodzie możemy odczytać coś takiego:
http://highlanderclub.ru/...74i/cip0504.pdf

Czyli najpierw przejrzyj żarówki stopu bo prawdopodobnie któraś jest przepalona lub ich bezpiecznik :)

Wypadanie zapłonu to raczej wina czujnika położenia wału, wałków rozrządu lub koła pasowego, nie wiem jak w 1.7 jest realizowany odczyt wyprzedzenia zapłonu, ale prawdopodobnie któryś z tych elementów będzie uszkodzony. Może być prostsza sprawa jak po prostu cewka zapłonowa ale bez ingerencji elektryka czy elektromechanika możemy tylko wróżyć ;)
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-02-2013, 10:23   

zacząłbym od najprostszych spraw: świeca, kable WN, cewka (w takiej kolejności)
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
hauer1920 
hauer

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Mikołów
Wysłany: 25-02-2013, 11:06   

Świece, kable, cewka wymienione .
Czujnik położenia również.
Bez różnicy nadal trzęsie silnikiem i czasami brak mocy.
 
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 25-02-2013, 12:44   

W instrukcjach interpretacji błędów podają jeszcze informacje o wtryskiwaczach, zacznij od przeczyszczenia złączki elektrycznej wtrysku 4 cylindra.
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2013, 02:00   

hauer1920, jakie paliwo lejesz? Może po prostu brudne są wtryskiwacze. Dolej do paliwa specyfik do czyszczenia wtryskiwaczy (np. STP w czarnej bulelce do wtryskiwaczy lub w srebrnej do całego układu) i zobacz czy coś się zmieni. Na początku może być gorzej, ale to przejściowe. Jeśli masz dobrego mechanika, wymontuj listwę wtryskową i zamień wtryskiwacze, ten podejrzany czwarty np. z drugim i zaobserwuj czy wypadające zapłony "przenosą" się z wtryskiwaczem. I tak jak napisał Dukes - przy okazji sprawdź czy do poszczególnych wtryskiwaczy dochodzi napięcie.

PS. jak wyglądała czwarta świeca?
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
kruk83 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 3
Skąd: Mikołów
Wysłany: 26-02-2013, 15:27   

Jak wygląda z kompresją? bracie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo