Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne stuki
Autor Wiadomość
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 20-02-2013, 12:36   Dziwne stuki

Witam :) mam mały problem który może stać się dużym od jakiegoś czasu słysze stuki dobiegające z silnika i zaczynają się one nasilać z każdym przebytym kilometrem lecz gdy wcisne sprzęgło ustają i silniczek normalnie pracuje :) miałem podobny przypadek w Lagunie gdzie rozwaliło się koło dwumasowe :( i teraz mam pytanie co to może być ? Bo na chwile obecna jezdze ale coraz bardziej sie boje jechac w dluzsza trase a wiadomo Kociak musi być sprawny. Czy to może być tarcza czy niestety ale to samo co miałem w lagunie ?
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 20-02-2013, 21:17   

Mogę cię pocieszyć że puma nie ma koła dwu- masowego :wink: Jest to patent stosowany głównie w dieslach. Nasłuchaj skąd może dobiegać ten odgłos. Do tego polecam metodę nasłuchu za pomocą dłuższej rurki ( prymitywny sposób ale działa w 95% ) :razz:
_________________

 
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 20-02-2013, 21:46   

Najczęściej tego typu objawem jest kończące się łożysko oporowe sprzęgła, czyli pewnie wysprzęglik masz do wymiany niestety.
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 20-02-2013, 22:28   

acha no wlasnie ze skrzyni dobiega ten dzwięk jeśli wcisne sprzęgło przestaje sobie pukać jeśli puszcze znowu puka sobie :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 20-02-2013, 22:29   

No to tak jak pisze Dukes,
_________________

 
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 20-02-2013, 23:01   

no to sie pocieszyłem troszke :) wysprzęglik zakupie i odrazu zrobie sprzęgło :) niestety w Lagunie taka przyjemność kosztowała ponad 2000 z kołem + sprzęgło i wiadomo zawsze coś przy tym wyszło :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 20-02-2013, 23:10   

Z nowoczesnym dieslem to lepiej uważać bo ta oszczędność na spalaniu bardzo szybko może uciec na poważne remonty właśnie przeniesienia napędu czy układu wtryskowego ;)

A tak wracając do tematu, generalnie z takim warkoczącym wysprzęglikiem troszkę jeszcze pojeździsz ale staraj się raczej obchodzić ze sprzęgłem jak z dziewczyną, tzn. delikatnie :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo