Wysłany: 15-12-2013, 17:15 korektory siły hamowania czy występuje takie coś w pumie ??
Witam mam problem z tylnim prwym bębnem cały czas sie grzeje. Wymienone cylinderki bębny szczęki łozyska. Samo-regulatory są ok i sprężyny. Z lewym bębnem nie ma problemu a na prawe nie mam siły już i zastanawiam się czy nie będzie problem z tym całym korektorem siły hamowania. Co do objawów to jest tak że nie piszczy kilka dni i jest delikatnie ciepłe a jest też tak ze co dzień po przejechaniu kilku km piszczy i okrutnie sie grzeje. Pumka z silnikiem 1,7 z ABS
Proszę o Pomoc i rady bo nie mam już siły i cierpliwości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 15-12-2013, 17:58
Zobacz czy w samoregulatorze prawego bębna nie wyrobiły się ząbki, bo być może te na których powinien się zazębić są wytarte i przeskoczył na kolejne przez co szczęki nie odbijają prawidłowo. Druga sprawa to zerknij czy linka ręcznego chodzi swobodnie w pancerzu.
Linka ręcznego jest nówka. Samoregulator wyczyściłem aż się świeci ząbki wyglądają na ok właśnie. Ręczny łapie na dwa koła i je całkowicie blokuje jak zaciągnę. Nie mam pomysłów już czy kupić jeszcze nowy samoregulator.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum