| 
		padło tylko50% urządzeń - cuda ! | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 leman  		  
		 
         12 lat myję i reperuję
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-01-2012, 19:37   padło tylko50% urządzeń - cuda !
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Postaram się zwięźle     Po jedno dobowym postoju na na parkingu padły; 
 
- kierunkowskazy, wentylator nawiewu wnętrza, otwieranie szyb, otwieranie bagażnika  
 
reszta działa bez zarzutu w tym wszystkie światła, awaryjne też, otwieranie drzwi (mam z kluczyka), ogrzewanie szyby, wycieraczki, spryskiwacz, radio,.. pumka śmiga normalnie. Jedyna anomalia to "żarzenie się" diody od recyrkulacji powietrza choć po wciśnięciu, zapala się i słychać jak działa silniczek
 
Nie ma jakiegoś super zwarcia, bo po całej nocy aku na poziomie 12,5V, zrobiłem testSELF - wszystko OK, sprawdziłem (przedzwoniłem) wszystkie bezpieczniki (w komorze silnika też) i .. Może ktoś, kto ma TIS podpowie gdzie łączy się otwieranie szyb z kierunkami ? Przypuszczam, że to jakaś kostka wiązki kabli albo przekaźnik.
 
Pisząc to pomyślałem o resecie kompa choć szczerze nie widzę w tym logiki     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rafalski69  		  
		 
         1.4 i 1.7
  
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1999 
                  Kolor Pumy: Pacific Green 
                  Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-01-2012, 19:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A patrzyłeś czy nie było ingerencji jakiegoś zwierzaka. Tym bardziej jak samochód stoi na wolnej przestrzeni. Dla przykładu; ojciec ostatnio miał podobnie. Rano wsiada do auta odpala a tam większość kontrolek świeci jak w samolocie ( dodam że to VW nowy z tego roku) i okazało się że kuna weszła do komory silnika w nocy żeby się ogrzać i pogryzła przewody itd. Wtedy większość wiązki kabli w silniku była do wymiany.    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 leman  		  
		 
         12 lat myję i reperuję
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-01-2012, 17:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               prawie na pewno, moim problemem jest jeden z dwóch małych czarnych G1UHQ FOAB-14B192-AA     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kanibal [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-02-2012, 16:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mam taki sam problem ale jak wjade w dobrą dziure to sie wszystko włancza    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 leman  		  
		 
         12 lat myję i reperuję
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-02-2012, 09:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To na 100% przekażnik. Spróbuj go wyciągnąć i przeczyścić styki- 10 min roboty. U mnie niestety się zjarał     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kanibal [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-02-2012, 15:08   gdzie on jest?
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ???? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Jarek1993  		  
		 
          
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1998 
                  Kolor Pumy: Jewel Green 
                  Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 55 Skąd: Tarnowskie Góry 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-02-2012, 23:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a może to przyczyna mrozów    jak się ociepli to może wszystko wróci do normy, u mojego taty w passacie 2008r. w wyniku mrozów cała elektronika szaleje    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 leman  		  
		 
         12 lat myję i reperuję
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-02-2012, 13:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mróz ma niewątpliwie wpływ na elektrykę- dlatego zaproponowałem oczyszczenie, osuszenie tzn. poprawienie styków.
 
Szczegółowo wygląda to tak. Po ściągnięciu schowka zasłaniającego skrzynkę bezpieczników, trzeba odkręcić dwa wkręty i "wepchnąć" całą skrzynkę do środka. Objawią się po drugiej stronie przekaźniki. Moim problemem był ten w lewym górnym rogu, czarnych G1UHQ FOAB-14B192-AA (w prawym rogu jest taki sam!). W mojej wersji (1.4 V'2000r) jest on zasilany bezpośrednio z bezpiecznika 60 A który jest w komorze silnika, którego też warto potraktować papierkiem ściernym     
 
    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 k48hellfire [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-02-2012, 21:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               takie pytanko mam problem siadły kierunkowskazy , dmuchawa powietrza oraz szyby ...    sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i nic podejrzewam przekażnik tylko nie wiem który to bo jak je wyciągałem to wszystkie takie same były jak je sprawdzić czy są dobre czy zepsute ?? z góry dzięki za info . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tast  		  
		 
          
  
                  Silnik Pumy: 1.7 VCT 
                  Rok prod. Pumy: 1997 
                  Kolor Pumy: Moondust Silver 
                  Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 leman  		  
		 
         12 lat myję i reperuję
  
                  Silnik Pumy: 1.4 
                  Rok prod. Pumy: 2000 
                  Kolor Pumy: Panther Black 
                  Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-02-2012, 09:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tast - możliwe ale niekoniecznie     bezpiecznik to skutek, nie przyczyna 
 
 
k48hellfire  - tak z lenistwa przeczytaj cały topic , to co pisze powyżej.. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |