Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
padło tylko50% urządzeń - cuda !
Autor Wiadomość
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 26-01-2012, 19:37   padło tylko50% urządzeń - cuda !

Postaram się zwięźle :wink: Po jedno dobowym postoju na na parkingu padły;
- kierunkowskazy, wentylator nawiewu wnętrza, otwieranie szyb, otwieranie bagażnika
reszta działa bez zarzutu w tym wszystkie światła, awaryjne też, otwieranie drzwi (mam z kluczyka), ogrzewanie szyby, wycieraczki, spryskiwacz, radio,.. pumka śmiga normalnie. Jedyna anomalia to "żarzenie się" diody od recyrkulacji powietrza choć po wciśnięciu, zapala się i słychać jak działa silniczek
Nie ma jakiegoś super zwarcia, bo po całej nocy aku na poziomie 12,5V, zrobiłem testSELF - wszystko OK, sprawdziłem (przedzwoniłem) wszystkie bezpieczniki (w komorze silnika też) i .. Może ktoś, kto ma TIS podpowie gdzie łączy się otwieranie szyb z kierunkami ? Przypuszczam, że to jakaś kostka wiązki kabli albo przekaźnik.
Pisząc to pomyślałem o resecie kompa choć szczerze nie widzę w tym logiki :cry:
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 26-01-2012, 19:55   

A patrzyłeś czy nie było ingerencji jakiegoś zwierzaka. Tym bardziej jak samochód stoi na wolnej przestrzeni. Dla przykładu; ojciec ostatnio miał podobnie. Rano wsiada do auta odpala a tam większość kontrolek świeci jak w samolocie ( dodam że to VW nowy z tego roku) i okazało się że kuna weszła do komory silnika w nocy żeby się ogrzać i pogryzła przewody itd. Wtedy większość wiązki kabli w silniku była do wymiany. :572:
_________________

 
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 27-01-2012, 17:36   

prawie na pewno, moim problemem jest jeden z dwóch małych czarnych G1UHQ FOAB-14B192-AA :razz:
 
 
kanibal
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2012, 16:04   

mam taki sam problem ale jak wjade w dobrą dziure to sie wszystko włancza :)
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 06-02-2012, 09:15   

To na 100% przekażnik. Spróbuj go wyciągnąć i przeczyścić styki- 10 min roboty. U mnie niestety się zjarał :cry:
 
 
kanibal
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2012, 15:08   gdzie on jest?

????
 
 
Jarek1993 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 55
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 15-02-2012, 23:07   

a może to przyczyna mrozów :) jak się ociepli to może wszystko wróci do normy, u mojego taty w passacie 2008r. w wyniku mrozów cała elektronika szaleje :)
 
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 16-02-2012, 13:07   

mróz ma niewątpliwie wpływ na elektrykę- dlatego zaproponowałem oczyszczenie, osuszenie tzn. poprawienie styków.
Szczegółowo wygląda to tak. Po ściągnięciu schowka zasłaniającego skrzynkę bezpieczników, trzeba odkręcić dwa wkręty i "wepchnąć" całą skrzynkę do środka. Objawią się po drugiej stronie przekaźniki. Moim problemem był ten w lewym górnym rogu, czarnych G1UHQ FOAB-14B192-AA (w prawym rogu jest taki sam!). W mojej wersji (1.4 V'2000r) jest on zasilany bezpośrednio z bezpiecznika 60 A który jest w komorze silnika, którego też warto potraktować papierkiem ściernym :razz:
 
 
k48hellfire
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2012, 21:07   

takie pytanko mam problem siadły kierunkowskazy , dmuchawa powietrza oraz szyby ... :-/ sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i nic podejrzewam przekażnik tylko nie wiem który to bo jak je wyciągałem to wszystkie takie same były jak je sprawdzić czy są dobre czy zepsute ?? z góry dzięki za info .
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 24-02-2012, 07:02   

Według instrukcji padł Ci żółty bezpiecznik 60 A znajdujący się w dodatkowej skrzynce bezpieczników pod maską.

http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=1973
 
 
 
leman 
12 lat myję i reperuję

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 434
Skąd: okolice śląska
Wysłany: 24-02-2012, 09:05   

Tast - możliwe ale niekoniecznie :razz: bezpiecznik to skutek, nie przyczyna

k48hellfire - tak z lenistwa przeczytaj cały topic , to co pisze powyżej..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo