Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik dymi ?
Autor Wiadomość
Przemo031 

Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 26
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 08-06-2012, 13:45   Silnik dymi ?

Witam Z gory sorka za ilosc tematow jakie zakladam ale nowe auto i wszystko jest dziwne w porownaniu do starego...


Czy nasza puma z silnikiem 1,4 ma prawo dymic ? bielo-szarawy dym i czuc w nim olej...

Zastanawia mnie fakt czy na wysokich obrotach ma prawo dymic ? czy jest to jakas zasada na lepsze smarowanie czy jak ?

Dymienie zaczyna sie od ok 5 - 5,5 tys na minute


Pozdrawiam
 
 
seba_diablo 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 33
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-06-2012, 16:01   

u mnie nic nie dymi :/ nawet powyzej 5tyś. czesto daje taki efekt jak silnik jest zimy lecz to chyba para. poza tym ja mam 1.7 dodam tylko ze kiedys smierdziało olejem jak bardzo był silink nagrzany ale okazło sie ze poprzedni właściciel podczas wlewania oleju lekko go rozlał i dostał sie obok gnazd świec pod plastikową pokrywą :)
 
 
hojrak 
1st Electric Orange


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 489
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-06-2012, 16:50   

Cytat:
Biały dym

Najczęstszą przyczyną wydostawania się z rury wydechowej białego dymu jest awaria jednego z elementów (np. uszczelek) lub pęknięcie całej głowicy cylindrów. W takim przypadku pierwszymi objawami jest szybkie ubywanie płynu w układzie chłodzenia, który spod głowicy przedostaje się do komory spalania i pod wpływem swojej wysokiej gęstości jest widoczny gołym okiem właśnie w postaci białego koloru dymu. W przypadku takich objaw eksperci radzą bezzwłoczne udanie się do mechanika. Szybsza decyzja o naprawie spowoduje wymianę niewielu części i okaże się relatywnie tańsza niż wymiana całego systemu pomp. Biały dym pojawia się przeważnie podczas rozruchu i nagłego dodawania gazu.

źódło: http://www.bankier.pl/wia...em-1790694.html
_________________
Był Jest
 
 
 
seba_diablo 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 33
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-06-2012, 19:10   

kurna fakt jesli cały czas u ciebie dymi i ubywa ci płyn z chłodnicy ..... to bedzie troche to wszystko kosztowało, jesli bedziesz robił uszczelke pod głwicą to polecam zaraz wymienić przynajmniej pasek rozrzadu.
 
 
Przemo031 

Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 26
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 08-06-2012, 23:21   

pasek jak pasek ma ok 10 tys... wiem ze powinno sie dac nowy ale jak bede sie zabieral za UPG to i uszczelniacze na zaworach zrobie ;p tylko tak... narazie nic nie wiem czy ucieka czy nie bo zrobilem ok 250 km a mam autko od kilku dni... teraz wiem ile mam oleju i ile plynu... zauwazylem ze tylko przy wysokich obrotach dym sie wydostaje... a przy niskich nawet jak silnik zimny nic nie dymi... moze troszke ale to po nocy ;p

Pozyjemy zobaczymy a mysle nad tym dlatego iz przymierzam sie do zalozenia LPG...

Swoja droga nie wiecie czy kto wgl skupuje prawie nowe butle LPG ? wielozawory ? itp ? z gory dzieki
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-06-2012, 13:49   

a mnie to wyglada jednak na pierscienie, zwlaszcza ze smierdzi olejem
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo