Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przyspieszenie Pumki
Autor Wiadomość
Maciek 
A6 4.2 QUATTRO


Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 492
Skąd: Lublin/Łęczna
Wysłany: 15-11-2009, 15:09   

skoro mówisz że tak jest to pewnie nie mam, ale nie zaszkodziło spytać
 
 
 
adrian 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 47
Skąd: Racibórz
Wysłany: 17-11-2009, 00:46   

dr.Killer możesz dokładniej napisać co to jest to TSC, bo nigdzie nie mogę się doszukać...
 
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-11-2009, 01:05   

nie możesz znaleźć bo to TCS ;)

http://pl.wikipedia.org/w...ontroli_trakcji
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
Maciek 
A6 4.2 QUATTRO


Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 492
Skąd: Lublin/Łęczna
Wysłany: 17-11-2009, 18:37   

Misiek89 napisał/a:
A napewno masz TCS, że chcesz bezpieczniki wyciągać? z tego co wiem to tylko 1.7 miały TCS.


A właśnie mam czyli w 1.4 się tez zdarzały :) czasem jak włącza mi się żółta kontrolka z obrazkiem opony z takim shizem, jak jade po śliskim. Dziś wymieniałem termostat i spytałem gościa co to jest to co mi się świeci czy to nie TCS, powiedział ze to jest ESR czyli kontrola trakcji - czyli w oznaczeniu forda TCS. Więc wyciągam bezpieczniki i zobaczę jak będzie :D
 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-2009, 20:41   

Maciek napisał/a:
czasem jak włącza mi się żółta kontrolka z obrazkiem opony z takim shizem, jak jade po śliskim.


Czyli masz tak samo jak u mnie ze świecącą kontrolką podczas uślizgu koła. A większość osób twierdzi, że w Pumie kontolka od tcs nie sygnalizuje aktywacji systemu.

Więc zapala się jak najbardziej :grin:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
brother
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2009, 18:05   

Za to ze stale świecącej się kontrolki TCS nie ma się co cieszyć :lol:
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 18-11-2009, 20:46   

Zależy czy to planowe czy nie. Jak wyciągniesz bezpieczniki od ABS pod maską to wyłączy się również TCS a obie kontrolki będą świecic. I niektórym właśnie o to chodzi by się świeciły :mrgreen:

Ciekawi mnie czy ktoś kombinował z obejściem ogranicznika momentu obrotowego na 1 biegu? Czasem jest odczuwalne, że na 1 biegu pumka specjalnie jest dławiona by za szybko nie zużyć nowych oponek :mrgreen: Podobno da się wyłączyć - kiedyś znalazłem na forum fiesty... :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/70792
 
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-11-2009, 21:01   

To dławienie to działanie TCS, w Pumce system ten wykorzystuje hamulce a nie silnik.
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 18-11-2009, 21:56   

Ale nie chodzi mi właśnie o TCS - który przyhamowuje koła, a o ogranicznik momentu obrotowego na 1 biegu - w zależności od produkcji był ustawiany na różnych prędkościach obrotowych - i znajduje się w skrzyni biegow.

"W trakcie montażu Pumy zmieniano także zakres obrotów od jakich włącza się ogranicznik momentu obrotowego na biegu pierwszym i wstecznym. Na początku było to 1500 RPM (przed sierpniem 1998), później 2500 RPM, od marca 2000 wartość ta wynosiła 2800 RPM."
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/70792
 
 
 
dizaier 

Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 32
Skąd: POLSKA
Wysłany: 01-02-2014, 14:16   

Odswieze temat , da sie wylaczyc ogranicznik itp :) w razie co to prv. Pomoge:)

Moge stanac na kreske:) w razie co:)
_________________
1- 70
2-120
3-140 up :)
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 01-02-2014, 14:37   

BTW co Ty masz za silnik? Bo nie uzupełniłes profilu i tak z ciekawosci pytam ;)
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2018 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo