Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 19:19 |
Zamek w klapie bagażnika |
Autor |
Wiadomość |
Patriqs
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 248 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-03-2006, 12:25 Zamek w klapie bagażnika
|
|
|
Od kilku dni przy zamykaniu bagażnika klapa odskakuje mi kilka razy od zamka i dopiero przy którymś podejściu bagażnik sie zamyka...jakby tam coś sie nie zwalniało...
Co to może być? wkurzające to troszke oprzyznam |
Ostatnio zmieniony przez Boogie 20-08-2006, 23:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Paweł
---------------
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 745 Skąd: HollyŁódź
|
Wysłany: 13-03-2006, 13:05
|
|
|
Mialem tak samo i w tym momencie zamek zwalil sie zupelnie tzn. niechce sie otworzyc |
|
|
|
|
Patriqs
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 248 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-03-2006, 14:12
|
|
|
o qrde...ja tak nie chce bo często używam bagażnika więc HELP ktokolwiek...jak zapobiec trzymania rzeczy na tylnym siedzeniu? |
|
|
|
|
Natali
Dołączyła: 19 Gru 2005 Posty: 282 Skąd: Piotrków Tryb
|
Wysłany: 14-03-2006, 23:46
|
|
|
Sprobuj zamknąc sam zamek przy otwartej klapie np.srubokretem i jezeli zatrzasnie ci sie bez problemów to znaczy,ze zamek dobry tylko musisz wyregulowac sobie rygiel (czyli ta czesc która wchodzi w zamek) Jezeli zamek nie bedzie chciał sie zatrzasnac srubokretem musisz sprobowac go nasmarowac np.WD40 |
_________________ POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r
Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T |
|
|
|
|
Paweł
---------------
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 745 Skąd: HollyŁódź
|
Wysłany: 15-03-2006, 09:14
|
|
|
WD40 dobra rzecz ale chyba nie do zamkow. Co prawda jak wymienialem wkladke w dzrzwiach domowych to koles mi powiedzial ,ze pod zadnym pozorem nie psikac
WD40 ani innymi substancjami podobnymi smarujacymi do zamkow. Ja dzisiaj odbieram Pumke z warsztatu to powiem Ci jak poradzili sobie moi experci. |
|
|
|
|
Patriqs
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 248 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-03-2006, 11:49
|
|
|
oki...czekam na info...nie wydaje mi sie że to sprawa smaru...raczej coś nie odskakuje. Ok Paweł, czekam na info...z góry dzięki
Pozdro |
|
|
|
|
Thor
Thor
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 64 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 15-03-2006, 17:48
|
|
|
hmm dlaczego nie WD40 nie do zamków ja używam go do smarowania wiatrówki a tam są przeciążenia i temperatura co w zamkach zwykłych nie będzie nigdy i jakoś wytrzymuje to jak nie chcesz używać WD40 to spróbuj czegoś innego idź co sklepu ze smarami i się zapytaj jaki dobry do zamków ale ja polecam WD40, a co to zamka to albo nie masz wyregulowanego rygla albo się cos w elektronice pieprzy w środku bo jak wiesz to pumka ma go elektroniczny tak przynajmniej ja mam wiec jak się znasz na elektronice to możesz samemu to naprawić tak jak ja robię z prawie wszystkim co jest w pumce jeszcze procesora nie rozbierałem :P:P:P ale jak narazie to nie rozbieram bo mam taki współczynnik zwalenia na maxa czegos
Pozdrawiam 4 All |
_________________ "Kazdy jest kowalem wlasnego losu i szczescia" |
|
|
|
|
Bacha
& Łasia
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005 Posty: 587 Skąd: Nisko
|
Wysłany: 15-03-2006, 21:02
|
|
|
u mnie tez tak mialem, ze musialem po kilka razy klape domykac... problem ustapil po tym jak popsuły sie teleskopy co podtrzymuja klape i teraz jak klapa spada z maksynalnej wysokosci to nie ma bata, ze sie domknie
a co do preparatow typu WD40 to nie bardzo to pomoze w konserwacji zamkow ... ja polecam olej maszynowy ... łasia |
_________________ http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* ...
|
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-03-2006, 23:24
|
|
|
A ja zamiast WD40 czy smaru maszynowego niezmiennie polecam dwusiarczek molibdenu (MoS2). Do kupienia np. w OBI. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Jaruszka
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 171 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-03-2006, 03:56
|
|
|
Patriqs napisał/a: | Od kilku dni przy zamykaniu bagażnika klapa odskakuje mi kilka razy od zamka i dopiero przy którymś podejściu bagażnik sie zamyka...jakby tam coś sie nie zwalniało... |
A czy po wciśnięciu przycisku do otwierania bagażnika, wraca ci on do normalnej pozycji? Bo ja miałem podobny problem przy okazji ostatnich dużych mrozów. Jak wciskałem przycisk to nie do końca wracał on mi do normalnej pozycji i w efekcie nie chciał mi się zamykac bagażnik. Dopiero po kilku trzaśnięciach klapą, przycisk odskakiwał i zamek zaczynał działać. |
_________________
|
|
|
|
|
Patriqs
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 248 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-03-2006, 13:18
|
|
|
nie wydaje mi sie żeby to była kwestia smaru...nic nie mam do WD40 ale to chyba nie to...już szybciej coś z ryglem...
dziekuje wszystkim za opinie...jak coś wymyśle i naprawie to dam znać.
Jaruszka: a w sumie to może być to...też sie zastanawiałem nad mrozami...szczególnie że teraz troszkę odpuściły i jest lepiej...zamyka sie |
|
|
|
|
Paweł
---------------
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 745 Skąd: HollyŁódź
|
Wysłany: 18-03-2006, 19:26
|
|
|
No u mnie juz wiec co nie dziala tam jest taki maly bialy przekaznik i on sie zrypal.damn
Jakie koszty niewiem bo po znajmosci mi to wymienia for free. |
|
|
|
|
wąski
& Wąska
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004 Posty: 286 Skąd: Luboń
|
Wysłany: 10-04-2006, 17:54
|
|
|
Paweł a gdzie jest ten przekaźnik?? Bo mój zamek dzisiaj tez padł i nie moge otworzyć bagażnika... Wciskam guzik i... guzik... Help!!! |
|
|
|
|
Paweł
---------------
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 745 Skąd: HollyŁódź
|
Wysłany: 11-04-2006, 15:06
|
|
|
Wiesz co trzeba wyjac caly zamek i tam jest taki maly bialy plastik z kabelkami to jest to mi znowu sie zrypal okazalo sie ,ze glaby tego nie zrobily i jutro z powrotem do warsztatu. Mi wlozyli jakies wklady naprawcze po ,ktorych przestal wogole dzialac a teraz ich opieprzylem za fre maja mi wymienic ten przkaznik. pozdro |
|
|
|
|
Patriqs
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 248 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-04-2006, 15:48
|
|
|
a mi nie zawsze po wciśnięciu odskakuje guzik i dlatego nie zwalnia sie to coś w zamku |
|
|
|
|
|