Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 19:19
Zamek w klapie bagażnika
Autor Wiadomość
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-03-2006, 12:25   Zamek w klapie bagażnika

Od kilku dni przy zamykaniu bagażnika klapa odskakuje mi kilka razy od zamka i dopiero przy którymś podejściu bagażnik sie zamyka...jakby tam coś sie nie zwalniało...

Co to może być? wkurzające to troszke oprzyznam :-/
Ostatnio zmieniony przez Boogie 20-08-2006, 23:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 13-03-2006, 13:05   

Mialem tak samo i w tym momencie zamek zwalil sie zupelnie tzn. niechce sie otworzyc :evil:
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-03-2006, 14:12   

o qrde...ja tak nie chce bo często używam bagażnika więc HELP ktokolwiek...jak zapobiec trzymania rzeczy na tylnym siedzeniu? :)
 
 
 
Natali 


Dołączyła: 19 Gru 2005
Posty: 282
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 14-03-2006, 23:46   

Sprobuj zamknąc sam zamek przy otwartej klapie np.srubokretem i jezeli zatrzasnie ci sie bez problemów to znaczy,ze zamek dobry tylko musisz wyregulowac sobie rygiel (czyli ta czesc która wchodzi w zamek) Jezeli zamek nie bedzie chciał sie zatrzasnac srubokretem musisz sprobowac go nasmarowac np.WD40
_________________
POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r

Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T
 
 
 
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 15-03-2006, 09:14   

WD40 dobra rzecz ale chyba nie do zamkow. Co prawda jak wymienialem wkladke w dzrzwiach domowych to koles mi powiedzial ,ze pod zadnym pozorem nie psikac
WD40 ani innymi substancjami podobnymi smarujacymi do zamkow. Ja dzisiaj odbieram Pumke z warsztatu to powiem Ci jak poradzili sobie moi experci.
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-03-2006, 11:49   

oki...czekam na info...nie wydaje mi sie że to sprawa smaru...raczej coś nie odskakuje. Ok Paweł, czekam na info...z góry dzięki
Pozdro
 
 
 
Thor 
Thor


Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 64
Skąd: Rybnik
Wysłany: 15-03-2006, 17:48   

hmm dlaczego nie WD40 nie do zamków ja używam go do smarowania wiatrówki a tam są przeciążenia i temperatura co w zamkach zwykłych nie będzie nigdy i jakoś wytrzymuje to jak nie chcesz używać WD40 to spróbuj czegoś innego idź co sklepu ze smarami i się zapytaj jaki dobry do zamków ale ja polecam WD40, a co to zamka to albo nie masz wyregulowanego rygla albo się cos w elektronice pieprzy w środku bo jak wiesz to pumka ma go elektroniczny tak przynajmniej ja mam :P wiec jak się znasz na elektronice to możesz samemu to naprawić tak jak ja robię z prawie wszystkim co jest w pumce jeszcze procesora nie rozbierałem :P :P:P:P ale jak narazie to nie rozbieram bo mam taki współczynnik zwalenia na maxa czegos :/

Pozdrawiam 4 All
_________________
"Kazdy jest kowalem wlasnego losu i szczescia"
 
 
 
Bacha 
& Łasia


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005
Posty: 587
Skąd: Nisko
Wysłany: 15-03-2006, 21:02   

u mnie tez tak mialem, ze musialem po kilka razy klape domykac... problem ustapil po tym jak popsuły sie teleskopy co podtrzymuja klape i teraz jak klapa spada z maksynalnej wysokosci to nie ma bata, ze sie domknie :mrgreen:
a co do preparatow typu WD40 to nie bardzo to pomoze w konserwacji zamkow :roll: ... ja polecam olej maszynowy :wink: ... łasia
_________________
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* :-P ...
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-03-2006, 23:24   

A ja zamiast WD40 czy smaru maszynowego niezmiennie polecam dwusiarczek molibdenu (MoS2). Do kupienia np. w OBI.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Jaruszka 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 171
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-03-2006, 03:56   

Patriqs napisał/a:
Od kilku dni przy zamykaniu bagażnika klapa odskakuje mi kilka razy od zamka i dopiero przy którymś podejściu bagażnik sie zamyka...jakby tam coś sie nie zwalniało...


A czy po wciśnięciu przycisku do otwierania bagażnika, wraca ci on do normalnej pozycji? Bo ja miałem podobny problem przy okazji ostatnich dużych mrozów. Jak wciskałem przycisk to nie do końca wracał on mi do normalnej pozycji i w efekcie nie chciał mi się zamykac bagażnik. Dopiero po kilku trzaśnięciach klapą, przycisk odskakiwał i zamek zaczynał działać.
_________________

 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-03-2006, 13:18   

nie wydaje mi sie żeby to była kwestia smaru...nic nie mam do WD40 ale to chyba nie to...już szybciej coś z ryglem...
dziekuje wszystkim za opinie...jak coś wymyśle i naprawie to dam znać.

Jaruszka: a w sumie to może być to...też sie zastanawiałem nad mrozami...szczególnie że teraz troszkę odpuściły i jest lepiej...zamyka sie :)
 
 
 
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 18-03-2006, 19:26   

No u mnie juz wiec co nie dziala tam jest taki maly bialy przekaznik i on sie zrypal.damn
Jakie koszty niewiem bo po znajmosci mi to wymienia for free.
 
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 10-04-2006, 17:54   

Paweł a gdzie jest ten przekaźnik?? Bo mój zamek dzisiaj tez padł i nie moge otworzyć bagażnika... Wciskam guzik i... guzik... Help!!!
 
 
 
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 11-04-2006, 15:06   

Wiesz co trzeba wyjac caly zamek i tam jest taki maly bialy plastik z kabelkami to jest to mi znowu sie zrypal okazalo sie ,ze glaby tego nie zrobily i jutro z powrotem do warsztatu. Mi wlozyli jakies wklady naprawcze po ,ktorych przestal wogole dzialac a teraz ich opieprzylem za fre maja mi wymienic ten przkaznik. pozdro
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-04-2006, 15:48   

a mi nie zawsze po wciśnięciu odskakuje guzik i dlatego nie zwalnia sie to coś w zamku :-/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo