Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 21:11 |
RDZA!!! kilka miesięcy po całkowitym lakierowaniu, co robi |
Autor |
Wiadomość |
malwina28
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączyła: 16 Mar 2005 Posty: 184 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18-05-2006, 17:30 RDZA!!! kilka miesięcy po całkowitym lakierowaniu, co robi
|
|
|
Kochani Moi. Pamietacie jak sie cieszylam w sierpniu ubieglego roku, ze pomalowalam cala pumke i nie ma sladu po rdzawych bąblach na tylnych nadkolach? No własnie! Znowu są!!! Gościu, który mi to lakierował i inny, który Pumkę przygotowywał pod malowanie umywają ręce twierdząc, że to normalne!!!
No kurde molek-czy oni są debilami???
Pomóżcie mi-chce jeszcze kilka dobrych lat posmigać moim kociakiem, ale bez bąbli!!!
Co zrobić? Nie wiem - wyciąć nadkola? Nałożyć jakieś plastiki? Pomalować farbą na rdzę???
W końcu wszyscy mamy już roczniki jakie mamy i zapewne większość z nas ma ten sam problem. Liczę na Was. Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez Boogie 20-08-2006, 22:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bankowy
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 206 Skąd: Tarnów, Kraków
|
Wysłany: 18-05-2006, 17:36
|
|
|
Po tak krótkim okresie to normalne tylko w przypadku partactwa! Rdza pojawi się tylko jeśli karoseria nie została odpowiednio przygotowana! Blacha powinna być najpierw oczyszczona do "żywego metalu", następnie odtłuszczona, zabezpieczona podkładem, szpachlowana, następnie po szlifowaniu warstwa podkładu właściwego i kilka (w zależności od rodzaju) warstw lakieru! A ponieważ to wszystko jest czaso- i pracochłonne, to goście odwalili fuchę i teraz umywają ręce! Serdeczne wyrazy współczucia! Od pseudo lakierników i mechaników broń Panie Boże! Z wrogami jakoś sobie poradzimy |
|
|
|
|
malwina28
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączyła: 16 Mar 2005 Posty: 184 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18-05-2006, 17:42
|
|
|
cZESC DAN:) NO WłASNIE NIBY TAK ZROBILI KłAMCY OKRUTNI-NIESTETY TERAZ TO WIESZ CO JA IM MOGĘ...CZYLI JESZCZE RAZ TO SAMO TYLKO GDZIEŚ INDZIEJ I ZNOWU TRZEBA PłACIĂÂ...
JEST INNE WYJŚCIE?
POZDRAWIAM CIE - COŚ DAWNO WAS NIE WIDZIAłAM NA MIEŚCIE... |
_________________ Pumka była the best gdy człowiek był młody i szczupły - teraz musi być SUV stosownie do wymiarów haha. CX5 2014 |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 18-05-2006, 18:35
|
|
|
Jeśli nie sa to duże bąble to kup papier ścierny, podkład, odrdzewiacz taki co wiąże cąsteczki rdzy ( bo nigdy już nie doczyścisz idealnie) Lakier i bezbarwny i poprostu ponaprawiaj. A jeśli jeszcze nie minoł rok domagaj się naprawy tego. Bo to jest kpina żeby rdza wyszła po paru miechach. Poprostu nie odtłuścili blachy i dlatego teraz tak masz. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Agunia
Gumiś To Fajny Miś
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączyła: 18 Paź 2005 Posty: 2239 Skąd: HoLLyŁódź
|
Wysłany: 18-05-2006, 21:56
|
|
|
malwina28 napisał/a: | pomalowalam cala pumke |
jakie to są koszta?
Szczerze współczuje, jedyne wyjście to chyba doglądać takich robót.
Pozdrawiam. |
_________________ Rajdy samochodowe są jak seks - nie trzeba być w tym dobrym by Ci to sprawiało przyjemność. ]
|
|
|
|
|
Paweł
---------------
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 745 Skąd: HollyŁódź
|
Wysłany: 18-05-2006, 22:07
|
|
|
Agunia jak dogladac bys musiala pare dni na to stracic.
Pomysl nad reperaturkami. Z tego co wiem do Pumy niema ale cos Ci dobiora.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
damianroy [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2006, 22:41
|
|
|
witam
Radzę sie udać do tych SPECJALISTÄÂW od lakierowania i jesli nie miną rok domagać się poprawienia tej roboty . Z całą pewnością w tym przypadku została odstawiona tak zwana fuszerka Panowie zrobili to na sztuke . |
|
|
|
|
Jaruszka
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 171 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-05-2006, 02:10
|
|
|
Zdecydowanie nie można im popuścić, a jeśli chodzi o wycinanie skorodowanych fragmentów błotników to ja jestem po takiej operacji, przy okazji naprawy powypadkowej. U mnie wycięto zardzewiałe fragmenty błotników i dospawano odpowiednie fragmenty z innego Forda, bo kupno nowego błotnika dla takiego fragmentu to mija sie z celem, a kupno używanego błotnika Pumki, aby dosztukować nie miało sensu, bo pojawienie się ponowne rdzy byłoby kwestią czasu, ze względu na taką powszechną przypadłość Pumek. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Jaruszka 19-05-2006, 20:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19-05-2006, 05:29
|
|
|
Jednynie Bankowy, twierzi że nie należy konserwować pumy bo ford już to dobrze zrobił. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Paweł
---------------
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 745 Skąd: HollyŁódź
|
Wysłany: 19-05-2006, 10:04
|
|
|
Jaruszka napisał/a: | U mnie wycięto zardzewiałe fragmenty błotników i dospawano odpowiednie fragmenty z inego Forda, |
Mam pytanie bo mnie chyba bedzie czekac taka operacja.
Z jakiego Forda dopasowales ?? |
|
|
|
|
Natali
Dołączyła: 19 Gru 2005 Posty: 282 Skąd: Piotrków Tryb
|
Wysłany: 19-05-2006, 11:06
|
|
|
malwina28, współczuje Ci.
To partacy. Jedyne wyjscie to dac autko do dobrego i najlepiej znajomego lakiernika i blacharza żebys miała pewnosc,że wszystko bedzie ok. Ja tam nie daje pumki do obcych bo nic nie wiadomo. Szkoda,że nie mieszkasz bliżej mogłabyś liczyc na moją pomoc. pozdr. |
_________________ POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r
Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T |
|
|
|
|
malwina28
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączyła: 16 Mar 2005 Posty: 184 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19-05-2006, 14:19
|
|
|
Dzieki Natali:) Musze Was jednak moi drodzy zmartwić:
to byli znajomi, dali niby reperaturki i ot tak jakos wyszlo, ze spierniczyli...Nie, ja im nie popuszcze@ dam Wam znac jak sie to wszystko zakonczy:) dziekuje wam za odpowiedzi i podpowiedzi - pozdrawiam ciepło:) |
_________________ Pumka była the best gdy człowiek był młody i szczupły - teraz musi być SUV stosownie do wymiarów haha. CX5 2014 |
|
|
|
|
Jaruszka
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 171 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-05-2006, 20:41
|
|
|
Paweł napisał/a: | Mam pytanie bo mnie chyba bedzie czekac taka operacja.
Z jakiego Forda dopasowales ?? |
Chyba Fiesta albo Mondeo? Prawdę mówiąc to nie kojarzę, bo całością (znalezieniem części, wycięciem skorodowanej części, dopasowaniem nowej części, zespawaniem i lakierowaniem) zajmował się mechanik, a ja tylko odebrałem gotowe autko |
_________________
|
|
|
|
|
Danae
Dołączyła: 10 Wrz 2004 Posty: 513 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19-05-2006, 21:10
|
|
|
Cześć Malwina mimo iż my nic nie pisaliśmy Gdzie malowałaś pumkę, żeby uniknąć podobnego błędu, bo to normalne raczej nie jest |
_________________ https://rod-nekla.pl/ |
|
|
|
|
malwina28
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączyła: 16 Mar 2005 Posty: 184 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19-05-2006, 22:32
|
|
|
O KURCZE, FAKTYCZNIE TO BANKOWY PISAł:))) MACIE PRAWIE TE SAME IKONKI:) POMYLIłAM WAS:0 SORKI DAN I BANKOWY:)
MALOWAłAM PUMKE U GOŚCIA GDZIES W OKOLICACH WITEBSKIEJ. DOKłADNIE SPRAWDZĘ ADRES I DAM WAM ZNAC. HEJ |
_________________ Pumka była the best gdy człowiek był młody i szczupły - teraz musi być SUV stosownie do wymiarów haha. CX5 2014 |
|
|
|
|
|