Wysłany: 23-08-2008, 11:47 Problem z przyspieszaniem powyżej 4000 obr/min
Witam niedawno kupiłem pumke i próbuje dojść z nią do ładu po poprzednim właścicielu który słabo o nią dbał... Mam taki problem: jak chcę przyspieszyć i cisnę gaz do 4tys to pumka ciągnie ale gdy już przekroczy te 4 tys to zero przysnieszenia zaczyna tak jakby wyć i moc na tym samym poziomie stoi?? Czym to może być spowodowane , strasznie mnie to denerwuje!! aa i łyka coś za dużo paliwa... Proszę o jakieś wskazówki
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 25-08-2008, 14:32, w całości zmieniany 1 raz
U mnie po podłączeniu kompa (dzięki Opoya) wyszło, że mam do wymiany sondę lambda i do czyszczenia przepływomierz. Samochód dusił się po odpaleniu i dopiero po rozgrzaniu chodził normalnie. Polecam też podłączenie pod kompa.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 132 Skąd: Kraków
Wysłany: 25-08-2008, 05:45
Mam ten sam problem, już wymieniłem sondę, cewkę, filtry, świece, kable, tłumik, wyczyściłem przepływkę i dalej to samo i nikt nic nie wie, we środę wybijam katalizator
Komputer nie pokazywał błędu prócz sondy i "czujnika par paliwa"
Dam znać jakie efekty.
PS: Mój kręci do 5000-5500
[ Dodano: 19-01-2010, 22:20 ]
W końcu udało mi się przy pomocy kolegi Areck78, który jest bogiem zeteck'ów naprawić moją pumkę i teraz jade po całości.
Okazało się że pomimo wymian i diagnoz różnych elementów to, przepływomierz był zepsuty, wskazywał jakies wartości ale coś w nim chyba padło (komp nie dawał znaku że niedziała) bo podawał nieprawidłowe wartości!!!
Cały czas opierałem się na nim że jest OK, czyszczenie nic nie dawało więc go podmieniłem i teraz nie mam już problemów z brakiem mocy czy zamulaniem, Puma kręci w pełnym zakresie do odcięcia!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum