Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z przyspieszaniem powyżej 4000 obr/min
Autor Wiadomość
Animal
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2008, 11:47   Problem z przyspieszaniem powyżej 4000 obr/min

Witam niedawno kupiłem pumke i próbuje dojść z nią do ładu po poprzednim właścicielu który słabo o nią dbał... Mam taki problem: jak chcę przyspieszyć i cisnę gaz do 4tys to pumka ciągnie ale gdy już przekroczy te 4 tys to zero przysnieszenia zaczyna tak jakby wyć i moc na tym samym poziomie stoi?? Czym to może być spowodowane , strasznie mnie to denerwuje!! aa i łyka coś za dużo paliwa... Proszę o jakieś wskazówki
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 25-08-2008, 14:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TomCat 
FORD COUGAR


Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 235
Skąd: Rybnik
Wysłany: 23-08-2008, 12:06   

jak nie może się wkręcić na obroty to mówią że może to być lambda. A jak łyka więcej paliwa to może ta zwariowana lambda podaje złą mieszankę.
_________________
I have sold my soul for You

serwis sprzętu elektronicznego
www.rtvserwis.eu
 
 
 
Animal
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2008, 12:09   

aha Czyli co proponujesz ? Bo ja zielony jestem...
 
 
TomCat 
FORD COUGAR


Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 235
Skąd: Rybnik
Wysłany: 23-08-2008, 12:48   

Przepływomierz też chyba może robić podobny problem.
Ja zacząłbym od podłączenia pumki pod kompa u jakiegoś mechanika.
_________________
I have sold my soul for You

serwis sprzętu elektronicznego
www.rtvserwis.eu
 
 
 
laurenth1981
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2008, 12:52   

U mnie po podłączeniu kompa (dzięki Opoya) wyszło, że mam do wymiany sondę lambda i do czyszczenia przepływomierz. Samochód dusił się po odpaleniu i dopiero po rozgrzaniu chodził normalnie. Polecam też podłączenie pod kompa.
 
 
Volo 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 132
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-08-2008, 05:45   

Mam ten sam problem, już wymieniłem sondę, cewkę, filtry, świece, kable, tłumik, wyczyściłem przepływkę i dalej to samo i nikt nic nie wie, we środę wybijam katalizator :twisted:
Komputer nie pokazywał błędu prócz sondy i "czujnika par paliwa" :shock:

Dam znać jakie efekty.
PS: Mój kręci do 5000-5500 :mrgreen:

[ Dodano: 19-01-2010, 22:20 ]
W końcu udało mi się przy pomocy kolegi Areck78, który jest bogiem zeteck'ów naprawić moją pumkę i teraz jade po całości.
Okazało się że pomimo wymian i diagnoz różnych elementów to, przepływomierz był zepsuty, wskazywał jakies wartości ale coś w nim chyba padło (komp nie dawał znaku że niedziała) bo podawał nieprawidłowe wartości!!!
Cały czas opierałem się na nim że jest OK, czyszczenie nic nie dawało więc go podmieniłem i teraz nie mam już problemów z brakiem mocy czy zamulaniem, Puma kręci w pełnym zakresie do odcięcia!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo