Otwarty przez: Opoya 02-09-2011, 11:25 |
Trzęsienie kierownicy po raz kolejny |
Autor |
Wiadomość |
Martinn
Foka ST 170
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 344 Skąd: Skarżysko Kamienna
|
Wysłany: 03-03-2009, 21:20 Trzęsienie kierownicy po raz kolejny
|
|
|
Widzę że ostatnio trzęsienie kierownicą jest w modzie
Niestety u mnie też. Myślałem że to tarcze. Po wymianie trochę mniej ale nadal jest
Teraz tak: podczas jazdy nawet z większą prędkością i przyspieszania jest ok . Zaczyna się trząść jak hamuję delikatnie, natomiast jak mocno docisnę hamulec to zanika. Drżenie kierownicy ustaje poniżej 45km/h. Tarcze i klocki nowe, koła wyważone, dodatkowo sprawdzałem na 2 kompletach. Nie mam pomysłu czemu tak się dzieje |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-03-2009, 22:06
|
|
|
Może klocki sie jeszcze do końca nie dopasowały do tarcz?
|
_________________
|
|
|
|
|
Słoodzik
zakręcony,po całości
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-03-2009, 22:07
|
|
|
Stawiam na diagnozę Pusi. Też mi się tak wydaje |
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™ |
|
|
|
|
Dietih
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 365 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-03-2009, 00:17
|
|
|
a wracając do tematu
Martinn napisał/a: | Teraz tak: podczas jazdy nawet z większą prędkością i przyspieszania jest ok . Zaczyna się trząść jak hamuję delikatnie, natomiast jak mocno docisnę hamulec to zanika |
stary, stawiam na drobne-bardzo drobne luzy w zawieszeniu - np. końcówki drążków kierowniczych, same drążki, tuleje na wahaczach, moze nawet gumy stabilizatora
w pierwszej kolejności zajmij sie końcówkami drążków kierowniczych.
tzn. pojejdz na dobrą diagnostykę zawieszenia
pzzrdo |
_________________ Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl |
|
|
|
|
Martinn
Foka ST 170
Dołączył: 12 Paź 2007 Posty: 344 Skąd: Skarżysko Kamienna
|
Wysłany: 04-03-2009, 08:17
|
|
|
Dziś poobserwowałem jeszcze to zjawisko Po przekroczeniu ok 110km/h kierownica drga ale bardzo delikatnie. Przy hamowaniu jest tak jak pisałem wcześniej.
Tuleje tylne były zmienione, przednie były oki.
Dietih, tak się właśnie zastanawiałem czy to nie końcówki drążków kierowniczych. |
|
|
|
|
Dietih
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 365 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-03-2009, 14:08
|
|
|
byłbym zapomniał - oprócz końcówek drążków zobacz sworzeń wahacza, też mogą byc luzy i efekt bedzie taki sam |
_________________ Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl |
|
|
|
|
Łysy1985 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2011, 10:40
|
|
|
I jak sobie z tym poradziłeś bo ja mam niestety to samo. Wymieniłem sforznie wachaczy, końcówki drążków kierowniczych, i łączniki stabilizatora, ale nadal jest tak samo, już nie mam pomysłów. |
Ostatnio zmieniony przez Opoya 02-07-2011, 23:06, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
gosia [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2011, 11:06
|
|
|
A ja mam taką przypadłość że tak o jak przyśpieszam to nic nie drga ani nie bije na kierownice. Jak hamuje to też nic nie czuć tylko jak jade powyżej 110km to czyc drgania i bicie na kierownice a poniżej tego nie ma.Czy to coś z oponami? |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 06-08-2011, 06:23
|
|
|
Wywarz na nowo felgi. Objawy masz takie jak by byly zle wywarzone. |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
zami3
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 64 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-08-2011, 22:49
|
|
|
u mnie znów jest tak ze jak przyspieszam to jest ok , ale jak zacznę hamować, obojętnie czy mocno wcisnę pedał hamulca czy słabo, to kierownica lata i trochę pedał hamulca skacze(nie przez to ze ABS zadziałał), zastanawiam się czy to może wina tarcz, czy moze końcówki drążków(są raczej nie wymieniane od nowości).Macie jakieś pomysły? |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-08-2011, 23:11
|
|
|
Jeśli trzęsie przy hamowaniu, to najprawdopodobniej są krzywe tarcze. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 15-08-2011, 22:44
|
|
|
Miałem tak w Golfie i w moim przypadku, dokładnie były to tarcze |
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-08-2011, 07:56
|
|
|
Ja mam z przodu ostatnio wszystko wymianie czyli tarcze, klocki, sworznie, drążki kierownicze itp itd i jak się hamuje z jakiś 140-170 to i tak i taksie telepie kierownica... |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
|