Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Opoya
02-09-2011, 11:25
Trzęsienie kierownicy po raz kolejny
Autor Wiadomość
Martinn 
Foka ST 170


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 344
Skąd: Skarżysko Kamienna
Wysłany: 03-03-2009, 21:20   Trzęsienie kierownicy po raz kolejny

Widzę że ostatnio trzęsienie kierownicą jest w modzie :wink:
Niestety u mnie też. Myślałem że to tarcze. Po wymianie trochę mniej ale nadal jest :neutral:
Teraz tak: podczas jazdy nawet z większą prędkością i przyspieszania jest ok . Zaczyna się trząść jak hamuję delikatnie, natomiast jak mocno docisnę hamulec to zanika. Drżenie kierownicy ustaje poniżej 45km/h. Tarcze i klocki nowe, koła wyważone, dodatkowo sprawdzałem na 2 kompletach. Nie mam pomysłu czemu tak się dzieje :neutral:
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-03-2009, 22:06   

Może klocki sie jeszcze do końca nie dopasowały do tarcz?
:???:
_________________

 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-03-2009, 22:07   

Stawiam na diagnozę Pusi. Też mi się tak wydaje :wink:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-03-2009, 00:17   

a wracając do tematu
Martinn napisał/a:
Teraz tak: podczas jazdy nawet z większą prędkością i przyspieszania jest ok . Zaczyna się trząść jak hamuję delikatnie, natomiast jak mocno docisnę hamulec to zanika

stary, stawiam na drobne-bardzo drobne luzy w zawieszeniu - np. końcówki drążków kierowniczych, same drążki, tuleje na wahaczach, moze nawet gumy stabilizatora

w pierwszej kolejności zajmij sie końcówkami drążków kierowniczych.
tzn. pojejdz na dobrą diagnostykę zawieszenia

pzzrdo
_________________
Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl
 
 
 
Martinn 
Foka ST 170


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 344
Skąd: Skarżysko Kamienna
Wysłany: 04-03-2009, 08:17   

Dziś poobserwowałem jeszcze to zjawisko :smile: Po przekroczeniu ok 110km/h kierownica drga ale bardzo delikatnie. Przy hamowaniu jest tak jak pisałem wcześniej.
Tuleje tylne były zmienione, przednie były oki.
Dietih, tak się właśnie zastanawiałem czy to nie końcówki drążków kierowniczych.
 
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-03-2009, 14:08   

byłbym zapomniał - oprócz końcówek drążków zobacz sworzeń wahacza, też mogą byc luzy i efekt bedzie taki sam
_________________
Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl
 
 
 
Łysy1985
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2011, 10:40   

I jak sobie z tym poradziłeś bo ja mam niestety to samo. Wymieniłem sforznie wachaczy, końcówki drążków kierowniczych, i łączniki stabilizatora, ale nadal jest tak samo, już nie mam pomysłów.
Ostatnio zmieniony przez Opoya 02-07-2011, 23:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
gosia
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2011, 11:06   

A ja mam taką przypadłość że tak o jak przyśpieszam to nic nie drga ani nie bije na kierownice. Jak hamuje to też nic nie czuć tylko jak jade powyżej 110km to czyc drgania i bicie na kierownice a poniżej tego nie ma.Czy to coś z oponami?
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-08-2011, 06:23   

Wywarz na nowo felgi. Objawy masz takie jak by byly zle wywarzone.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
zami3 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 64
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-08-2011, 22:49   

u mnie znów jest tak ze jak przyspieszam to jest ok , ale jak zacznę hamować, obojętnie czy mocno wcisnę pedał hamulca czy słabo, to kierownica lata i trochę pedał hamulca skacze(nie przez to ze ABS zadziałał), zastanawiam się czy to może wina tarcz, czy moze końcówki drążków(są raczej nie wymieniane od nowości).Macie jakieś pomysły?
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-08-2011, 23:11   

Jeśli trzęsie przy hamowaniu, to najprawdopodobniej są krzywe tarcze.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2011, 22:44   

Miałem tak w Golfie i w moim przypadku, dokładnie były to tarcze
 
 
hojrak 
1st Electric Orange


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 489
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-08-2011, 07:56   

Ja mam z przodu ostatnio wszystko wymianie czyli tarcze, klocki, sworznie, drążki kierownicze itp itd i jak się hamuje z jakiś 140-170 to i tak i taksie telepie kierownica...
_________________
Był Jest
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo