Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zewnętrzny obieg powietrza
Autor Wiadomość
zolteq 
& Dżusti


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 445
Skąd: Gliwice
  Wysłany: 07-04-2009, 15:56   Zewnętrzny obieg powietrza

Hej, szukałem tego wczoraj na forum jakieś 2h i w dalszym ciągu nie wiem gdzie może coś na ten temat być. Chociaż kojarzę że obiło mi się to kiedyś o oczy...

Ale do rzeczy, chodzi mi o przełącznik cyrkulacji powietrza. Mam taki super motyw w autku, że jak chcę nastawić tak żeby powietrze zasysane było z zewnątrz, naciskam przycisk i nic, pracuję na obiegu wewnętrznym... czasem coś mu się odwidzi i słychać tylko jakiś stuk z prawej strony, jakby ze schowka (coś się przestawia) i dopiero wtedy dmuchawa zaczyna pracować intensywniej. :[ Ktoś mi powie co to za krzywa akcja? Gdzie szukać przyczyny usterki, bo to trochę męczące jest :P
_________________
Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
 
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-04-2009, 17:46   

Przycisk włączony oznacza wewnętrzny obieg powietrza a nie zewnętrzny. Zewnętrzny ma każda auto. Jesli nie zawsze działa i słyszysz że coś się blokuje to pewnie klapa odcinająca obieg.
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
zolteq 
& Dżusti


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 445
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-04-2009, 19:48   

Boogie, myślałem że to zewnętrzny jest, jak mam przycisk włączony :) bo tak dość solidnie wieje jak jest włączony (o ile działa) ...da się jakoś dostać do tej klapy, bo nawet nie mam bladego p[ojęcia w którym miejscu ona się znajduje :)
_________________
Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
 
 
 
Arca_1 
Arca_1


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 141
Skąd: Włocławek
Wysłany: 07-04-2009, 22:12   

jak włączony obieg to powietrza wewnętrzny aby uniknąć "przyjemnych zapachów" z zewnątrz a jak wyłączone powietrze tłoczy z dworu.
 
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-04-2009, 22:15   

zolteq, jak tak solidnie wieje jak zamkniesz obieg a jak otworzysz to słabo to zerknałbym na filtr przeciwpyłkowy jeszcze bo na 99% jest zapchany.
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
ar2r 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 175
Skąd: Brzeg
Wysłany: 07-04-2009, 22:19   

zolteq, tu masz o obiegu wewnętrznym

http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2202
 
 
zolteq 
& Dżusti


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 445
Skąd: Gliwice
Wysłany: 08-04-2009, 07:41   

ar2r, dzięki... ale nic tam nie znalazłem oprócz foty, może coś to pomoże. Ale chyba pojadę do ASO żeby się spytać ile wezmą za sprawdzenie i naprawę.
_________________
Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo