Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
tarcze nawiercane nacinane
Autor Wiadomość
kivi89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 61
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 12-06-2009, 10:12   tarcze nawiercane nacinane

Witam ! Nosze sie z zamiarem kupna tarcz i klockow.. i czaje sie na te tarcze :


http://www.allegro.pl/ite..._wersja_gt.html

Co o nich sadzicie ? Warto to brac ?:P
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/67228
 
 
laurenth1981
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2009, 10:16   

Tak warto brać te tarcze. To tarcze Mikody które uważane są za bardzo dobre w swojej klasie cenowej :) Sam się przymierzam do nich :)
 
 
cobraswiecie 
CSW Kuj-Pom


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1318
Skąd: Świecie n/W
Wysłany: 12-06-2009, 10:29   

Podobno nacinane są lepsze;)więc bierz:).A dobór klocków jak się ma do tego?ile za komplet dasz?
_________________
Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
 
 
kivi89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 61
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 12-06-2009, 10:35   

a bedzie to lepiej hamowac niz zwykla tarcza czy raczej nie bedzie roznicy ?:P

bo zalezy mi zeby bylo troche lepiej niz normalnie:)

[ Dodano: 12-06-2009, 11:36 ]
wyslalem @ z zapytaniem odnosnie klockow :) zobaczymy
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/67228
 
 
laurenth1981
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2009, 10:37   

No będzie na pewno lepiej, ale wymień też płyn hamulcowy i to też pomoże :)
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 12-06-2009, 12:26   

W swojej klasie cenowej mikoda to dobry wybor. Lecz musisz dobrze dobrac klocki bo te tarcze nieslyna raczej z nadmiernej wytrzymalosci. Slyszalem opinie ze np Mikoda nacinana + EBC greenstuff to kilka mocniejszych przyhamowan i tarcze pogiete...
Nacinane faktycznie lepiej wygladaja ale z wytrzymaloscia to roznie bywa. Nawiercane Zimmermany maja w miare dobra opinie bo sa twarde, ale gdy sie troche zjada to podobno pojawiaja sie pekniecia miedzy nawiertami.
Wiec pod te mikody polecam jak najmiekciejsze klocki i licz sie z tym ze na nacinanych tarczach klocki beda sie scierac w masakrycznym tempie. Jesli masz srebrne alusy to znacznie bardziej widac pylenie klockow i tez nie za ciekawie to wyglada. Z piszczeniem tez roznie bywa, zalezy jakie sie klocki trafia. Jak juz celowac w porzadne nawiercane to tylko EBC i spokoj na pare lat. Ostatnio pojawila sie ciekawa alternatywa nacinane Speedmax w przyzwoitej cenie, jednak puki co malo o nich opini. Ja mam brembo max'y i ferrodo premier i przyzwoicie hamuja, ani razu niezapiszczaly i pylenie tez znikome. Duzo klubowiczow jezdzi na nacinanych ATE wiec jesli wybor jest wielki.
 
 
 
kivi89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 61
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 12-06-2009, 13:19   

klocki polecili mi TRW-Lucas, cena 69 PLN/kpl

plus tarcze 2 x 88,13 zł

[ Dodano: 12-06-2009, 14:26 ]
w takim razie moze jeszcze przemysle i dozbieram na cos lepszego bo w sumie chodzi mi o to by poprawic skutecznosc hamowania bo moje obecne sa jeszcze git ale ogulnie seryjne hamulce w pumie wg mnie pozostawiaja do zyczenia :P
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/67228
Ostatnio zmieniony przez nomka 16-06-2009, 13:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 12-06-2009, 13:42   

Kup komplet (zaciski, tarcze, klocki i co tam jeszcze potrzeba) z Pumy po liftingu, Fusiona, nowszej Fiesty (chyba 258 mm), ew. z Fiesty ST (chyba 280 mm). Teraz, o ile mnie pamięć nie myli, masz 239,5 mm. To chyba podstawowy problem.

IMO tarcze nawiercane i nacinane (jednocześnie) są dobre na tor a nie do jazdy codziennej.
 
 
Misiek89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: Poznań City
Wysłany: 12-06-2009, 13:52   

Wlasnie. Przekladal ktos zaciski i tarcze z 239 na 258? i duzo z tym roboty? Bo wiekszy wybor jest w 258 a koszt tarczy czy wiekszej czy mniejszej jest praktycznie taki sam. Chociaz te 2 cm srednicy to niewiem czy taka furore zrobia. A z fiesty ST troche ryzykowne bo niekazda felga wejdzie.
TRW imo znana i ceniona firma, ale niech sie wypowie jakis uzytkownik. A speedmaxy tez fajnie wygladaja:
http://www.allegro.pl/ite...iesta_puma.html
+
http://www.allegro.pl/ite...focus_w_wa.html
:mrgreen:
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 12-06-2009, 13:58   

Nacinane tarcze znacznie szybciej zjadają klocki niż tarcze gładkie.
Rób jak pisze Gaydek - lepiej od razu pójść w większe tarcze, w tym wypadku rozmiar ma znaczenie ;)
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 12-06-2009, 14:07   

Tarcze z FST mieszczą się pod seryjnymi felgami Pumy.
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-06-2009, 14:48   

Misiek89 napisał/a:
Przekladal ktos zaciski i tarcze z 239 na 258?
Tak, ja zmieniałam. Jest już o tym kilka postów.

Opoya napisał/a:
Zmieniasz tylko zaciski i oczywiście tarcze i klocki. Mówię o zmianie na tarcze z Pumy poliftingowej. Mam tak zrobione w mojej Pumie ('98). Aha - zaciski i cała reszta pasują od Fusiona.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-06-2009, 15:05   

Ja polecam zestaw EBC Greenstuff + tarcze ATE Powerdisc - jak to niektórzy powiedzieli - nie do zajechania :D i nie pylą :p

Ale to już większy wydatek :/
_________________

 
 
 
Damianos 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 269
Skąd: Legnica
Wysłany: 12-06-2009, 18:54   

kuurde, bardzo dobry temat :grin:

co opinia to kazdy co innego poleca :twisted:

ja tez nosze sie wlasnie z zamiarem wymiany tarcz i klockow, juz mam mega namieszane w glowie :mrgreen:

juz mialem takie koncepcje:
-najpierw mikody nawiercane czy tam nacinane (za 200zl) + klocki ferodo premier
-potem tarcze brembo + ferodo premier
-teraz zaczalem myslec o zestawie w rozmiarze 258mm, ale to juz za duzy chyba wydatek bo i tarcze drozsze i wiecej czesci trzeba kupic, i nie wiem czy z ojcem sobie poradzimy z wymiana. Aczkolwiek pewnie roznica jest i w wygladzie i dzialaniu :wink:
 
 
kivi89 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 61
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 13-06-2009, 10:29   

a wieksze tarcze wymagaja jakis przerobek dodatkowych ? :p
_________________
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/67228
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo