Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
Wysłany: 08-07-2009, 22:27
Ja co dopiero rozłożyłem swoją pume. Wyjąłem wariator i dałem do regeneracji do takiego jednego magika. Podczas tej operacji wykonałem ustawienie rozrządu ściśle według zaleceń z instrukcji TIS. I wiem ile trzeba się namęczyć żeby to zrobić porządnie. U mnie mechanicy jak wymieniali rozrząd to poszli na skróty i porobili sobie znaczki na kołach rozrządu efektem czego rozrząd był przesunięty trochę. Nie wiem czy akurat rozrząd może być powodem któego kolwiek z waszych problemów ale wiem że jak ja to wszystko poskładałem do kupy to traz nawet szybciej odpala, lepiej jeździ, nie ma problemów z falowaniem itd itp. Może warto więc zacząć od sprawdzenia podstawowych elementów silnika zanim zacznie się wymieniać co popadnie........oczywiście to tylko taka sugestia....jak by co ....hehehe:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum