Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
popychacze w 1,7
Autor Wiadomość
fryszard
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 11:57   popychacze w 1,7

czy to w tym silniczku 1,7 normalne ze słychac zaraz po odpaleniu popychacze? po chwili ustaje ich "klekot" ale zaraz po odpaleniu zimnego silnika troche je słychac? chce kupic pume i ogladana przezemnie ma taki objaw. wiem ze taki objaw jest normalny w przypadku zeteców fordowskich ale nie wiem jak to wyglada w przypadku jednostki 1,7. z góry dzizki za opinie. acha czy to normalne ze srebna puma ma białą komore silnika?
 
 
Danieloon 

Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 398
Skąd: Stawiszyn/Kalisz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 26-10-2009, 16:15   

u mnie jak postała trochę dłużej nie odpalana to leciutko słychać było zawory ale jak się silniki rozgrzał to było ok. Miałem 1.4 nie wiem jak jest w 1.7
_________________
Danieloon
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2009, 17:47   Re: popychacze w 1,7

fryszard napisał/a:
czy to w tym silniczku 1,7 normalne ze słychac zaraz po odpaleniu popychacze? czy to normalne ze srebna puma ma białą komore silnika?


- Słychać popychacze, ale jak się rozgrzeje silnik to klekot ustaje.

- Srebrna Puma ma białą komorę silnika, jej wnętrze nie było malowane pod kolor nadwozia.
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
ivek 
puma 1.7 125 km


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 372
Skąd: oborniki
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 26-10-2009, 23:19   

fryszard napisał/a:
srebna puma ma białą komore silnika?

a nie ma szarej komory silnika ja taka mam ale jeszcze dodatkowo zabezpieczona taka jak by gumowatą farbą o brązowym odcieniu
_________________
Pozdrawiam wszystkich a w szczególności ciebie Gość
 
 
 
fryszard
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2009, 08:41   

markko napisał/a:
Frysiek a od kiedy Ty masz pume??? skończyły sie zabawy z ESSEM?

jeszcze nie mam, ale planuje kupno żonie, i własnie ogladany przezemnie egzemplarz ma taki "usterki", wydaje mi sie ze komora silnika sie rózniła w zaleznosci od rynku, tą co ogladałęm to polska wesja i nie miała nawet zabezpieczenia na łączeniach blach a inne miały ale były sciagane, z niemiec i szwajcarii.
 
 
JacekŁódź
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2010, 22:19   

Witam.
Też mam taki problem jak jest zimny przez chwile słychać te popyczhacze .Jak jest rozgrzany silnik po wyłączeniu i odpaleniu słychać je przez jakieś 5 sek.( jak diesel ) :mrgreen:
Czy to normalka w pumach 1.7?
Jak temu zaradzić?
 
 
kruk
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2010, 20:34   

Według mnie to konczacy sie wariator
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-10-2010, 20:46   

kruk, po czym to wnioskujesz :?: :roll:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
kruk
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-2010, 15:35   

Zanim olej dotrze do wariatora to chwile to trwa,na poczatku chodzi na sucho.Czym nizsze temperatury tym to klekotanie bedzie trwało dłuzej i głosniej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo