Przesunięty przez: Gaydek 09-05-2010, 22:12 |
Usterka pumy- co to może być?? |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek10
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 45 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-12-2009, 01:03 Usterka pumy- co to może być??
|
|
|
Otóż mam taki problem... Od dość dawna gdy autko jest zimne (ale niema mrozów) szarpie podczas przyspieszania jest to takie szarpanie jakby go dusiło i np nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa albo coś w ten deseń jest słabsze i bardzo szarpie iii druga sprawa ostatnio nie odpalił mi w ogóle (duże mrozy -20 stopni) akumulator i alternator kręci i wszystko jest okey kontrolki się zapalają i wszystko gra. Powiem jeszcze że mam nowe świece akumulator filtr paliwa. Co może być nie tak?? Podpiąłem jeszcze komputer i nie wykryło mi błędów więc nie mam pomysłu co to może być... Bardzo proszę o kontakt liczę na was bo już naprawde nie mam pomysłu... Może zamarzło mi paliwo w przewodach?? autko stało pod pracą i dzisiaj zostało scholowane do garażu |
_________________ Zak
http://www.polskajazda.pl...ia/78466,571615 |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 24-12-2009, 17:05, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
adrian
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 47 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 21-12-2009, 04:49
|
|
|
piszesz o nowych świecach, a co z przewodami?? |
|
|
|
|
Snaco
&Sadzik C4 VTS
Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 3064 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 21-12-2009, 07:34
|
|
|
a może dup* sonda? |
|
|
|
|
Wojtek10
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 45 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 21-12-2009, 10:12
|
|
|
jeśli była by to sonda to raczej wykryłby to komputer a jeśli chodzi o przewody sprawdze dzisiaj u mechanika ale nie wydaje mi się żeby to było od tego |
_________________ Zak
http://www.polskajazda.pl...ia/78466,571615 |
|
|
|
|
Maciek
A6 4.2 QUATTRO
Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 492 Skąd: Lublin/Łęczna
|
Wysłany: 21-12-2009, 13:42
|
|
|
Wojtek10 napisał/a: | Może zamarzło mi paliwo w przewodach?? |
adrian napisał/a: | a co z przewodami?? |
Wojtek10 napisał/a: | przewody sprawdze dzisiaj |
Kolega adrian miał na myśli przewody wysokiego napięcia na świecach (chyba) i też wydaje mi się że to może być przyczyna, wymień je. Żebyś nie poprosił mechanika o sprawdzenie przewodów z paliwem, bo żeby benzyna zamarzła to trzeba chyba niższych temperatur..
Sprawdź też cewkę. |
|
|
|
|
Wojtek10
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 45 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-12-2009, 17:58 dalszy problem
|
|
|
wymieniłem cewke i przewody i super autko odpala jeździ jest ok ale zaczeły się problemy z obrotami kiedy dodam gaz a potem go puszcze na biegu jałowym obroty spadają do 0.7 i wahają się raz do 1000 a raz 700 po chwili jednak się stabilizują i wynoszą około 1000 poza tym dość głośno pracuje podobnie do traktora tak nim telepie co z tym fantem zrobić?? |
_________________ Zak
http://www.polskajazda.pl...ia/78466,571615 |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 22-12-2009, 23:34
|
|
|
A u mnie natomiast jeżeli chodzi o bieg jałowy to jak sie toczę na biegu jałowym to obroty tak jakoś dziwnie trzymają sie na 1500 czy to jest normalne? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 23-12-2009, 09:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Wojtek10
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 45 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-12-2009, 23:38
|
|
|
wydaje mi się że powinny utrzymywać się na 1000 obr 1500 to troche za dużo tak mi się wydaje musisz podpiąć komputer. a w moim przypadku boje się ze sonda będzie do wymiany:( |
_________________ Zak
http://www.polskajazda.pl...ia/78466,571615 |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 22-12-2009, 23:54
|
|
|
no jak auto stoi na jałowym to ma jakoś 950 obrotów czyli jest ok |
_________________
|
|
|
|
|
bania
MeganeII diesel(ble)
Dołączył: 03 Lis 2006 Posty: 384 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 24-12-2009, 08:51
|
|
|
rafalski69 napisał/a: | A u mnie natomiast jeżeli chodzi o bieg jałowy to jak sie toczę na biegu jałowym to obroty tak jakoś dziwnie trzymają sie na 1500 czy to jest normalne? |
mam tak samo. jak stoję to jest około 1000rpm |
|
|
|
|
Maciek
A6 4.2 QUATTRO
Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 492 Skąd: Lublin/Łęczna
|
Wysłany: 24-12-2009, 12:53
|
|
|
u mnie jest na jałowym ok 750 obr. Wojtek10 wcześniej miałem problem z obrotami, przeczyściłem przepływomierz i zawór wolnych obrotów i przeszło, wszystko masz tutaj:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=4935
powodzenia |
|
|
|
|
Wojtek10
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 45 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-12-2009, 12:58
|
|
|
Moi drodzy udało sie wyleczyłem w końcu swojego kociaka obroty trzymają się w przedziale 1000-1100 więc wydaje mi się że jest okey. Przeczyścilem przepustnice, przepływomierz i świece teraz śmigam jak szalony:P |
_________________ Zak
http://www.polskajazda.pl...ia/78466,571615 |
|
|
|
|
|