Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
09-05-2010, 22:12
Usterka pumy- co to może być??
Autor Wiadomość
Wojtek10 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-12-2009, 01:03   Usterka pumy- co to może być??

Otóż mam taki problem... Od dość dawna gdy autko jest zimne (ale niema mrozów) szarpie podczas przyspieszania jest to takie szarpanie jakby go dusiło i np nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa albo coś w ten deseń jest słabsze i bardzo szarpie iii druga sprawa ostatnio nie odpalił mi w ogóle (duże mrozy -20 stopni) akumulator i alternator kręci i wszystko jest okey kontrolki się zapalają i wszystko gra. Powiem jeszcze że mam nowe świece akumulator filtr paliwa. Co może być nie tak?? Podpiąłem jeszcze komputer i nie wykryło mi błędów więc nie mam pomysłu co to może być... Bardzo proszę o kontakt liczę na was bo już naprawde nie mam pomysłu... Może zamarzło mi paliwo w przewodach?? autko stało pod pracą i dzisiaj zostało scholowane do garażu
_________________
Zak

http://www.polskajazda.pl...ia/78466,571615
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 24-12-2009, 17:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
adrian 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 47
Skąd: Racibórz
Wysłany: 21-12-2009, 04:49   

piszesz o nowych świecach, a co z przewodami??
 
 
 
Snaco 
&Sadzik C4 VTS


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3064
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 21-12-2009, 07:34   

a może dup* sonda?
 
 
 
Wojtek10 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-12-2009, 10:12   

jeśli była by to sonda to raczej wykryłby to komputer a jeśli chodzi o przewody sprawdze dzisiaj u mechanika ale nie wydaje mi się żeby to było od tego
_________________
Zak

http://www.polskajazda.pl...ia/78466,571615
 
 
 
Maciek 
A6 4.2 QUATTRO


Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 492
Skąd: Lublin/Łęczna
Wysłany: 21-12-2009, 13:42   

Wojtek10 napisał/a:
Może zamarzło mi paliwo w przewodach??

adrian napisał/a:
a co z przewodami??

Wojtek10 napisał/a:
przewody sprawdze dzisiaj


Kolega adrian miał na myśli przewody wysokiego napięcia na świecach (chyba) i też wydaje mi się że to może być przyczyna, wymień je. Żebyś nie poprosił mechanika o sprawdzenie przewodów z paliwem, bo żeby benzyna zamarzła to trzeba chyba niższych temperatur..
Sprawdź też cewkę.
 
 
 
Wojtek10 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-12-2009, 17:58   dalszy problem

wymieniłem cewke i przewody i super autko odpala jeździ jest ok ale zaczeły się problemy z obrotami kiedy dodam gaz a potem go puszcze na biegu jałowym obroty spadają do 0.7 i wahają się raz do 1000 a raz 700 po chwili jednak się stabilizują i wynoszą około 1000 poza tym dość głośno pracuje podobnie do traktora tak nim telepie co z tym fantem zrobić??
_________________
Zak

http://www.polskajazda.pl...ia/78466,571615
 
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 22-12-2009, 23:34   

A u mnie natomiast jeżeli chodzi o bieg jałowy to jak sie toczę na biegu jałowym to obroty tak jakoś dziwnie trzymają sie na 1500 czy to jest normalne?
_________________

Ostatnio zmieniony przez Gaydek 23-12-2009, 09:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wojtek10 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-12-2009, 23:38   

wydaje mi się że powinny utrzymywać się na 1000 obr 1500 to troche za dużo tak mi się wydaje musisz podpiąć komputer. a w moim przypadku boje się ze sonda będzie do wymiany:(
_________________
Zak

http://www.polskajazda.pl...ia/78466,571615
 
 
 
rafalski69 
1.4 i 1.7


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 1147
Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 22-12-2009, 23:54   

no jak auto stoi na jałowym to ma jakoś 950 obrotów czyli jest ok
_________________

 
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 24-12-2009, 08:51   

rafalski69 napisał/a:
A u mnie natomiast jeżeli chodzi o bieg jałowy to jak sie toczę na biegu jałowym to obroty tak jakoś dziwnie trzymają sie na 1500 czy to jest normalne?

mam tak samo. jak stoję to jest około 1000rpm
 
 
Maciek 
A6 4.2 QUATTRO


Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 492
Skąd: Lublin/Łęczna
Wysłany: 24-12-2009, 12:53   

u mnie jest na jałowym ok 750 obr. Wojtek10 wcześniej miałem problem z obrotami, przeczyściłem przepływomierz i zawór wolnych obrotów i przeszło, wszystko masz tutaj:

http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=4935

powodzenia
 
 
 
Wojtek10 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-12-2009, 12:58   

Moi drodzy udało sie wyleczyłem w końcu swojego kociaka obroty trzymają się w przedziale 1000-1100 więc wydaje mi się że jest okey. Przeczyścilem przepustnice, przepływomierz i świece teraz śmigam jak szalony:P
_________________
Zak

http://www.polskajazda.pl...ia/78466,571615
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo