interfejs diagnostyczny ELM 327 |
Autor |
Wiadomość |
zibi_21-1984
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 80 Skąd: Libiąż k.Oświecimia
|
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 01-05-2010, 16:34
|
|
|
Kolego ja mam i jest wszystko oki działa w 100% tylko ten program co ci dodają to jest taki sobie fakt faktem możesz odczytać/kasować błędy, odczyty wiekszości czujników. I mam na USB |
_________________
|
|
|
|
|
kolargol
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 521 Skąd: Radom
|
Wysłany: 01-05-2010, 16:56
|
|
|
tak z ciekawości : w aukcji jest napisane że do aut europejskich benzyna od 2001 roku..nie ma to znaczenia? |
_________________ |
|
|
|
|
wojteks
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 336 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-05-2010, 07:41
|
|
|
ja mam pumę z 99 roku i mam złącze na usb i wszystko śmiga bardzo dobrze. Rzeczywiście program jest dość ubogi ale do podstawowych operacji wystarcza. Mi bardzo pomógł w moich problemach z samochodem. Po za tym są strony na których można do tego złącza dokupić za parę stówek programy pozwalające na o wiele więcej, tak że masz więcej możliwości jak coś. |
|
|
|
|
toxic
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice
|
Wysłany: 06-05-2010, 20:31
|
|
|
Ja również mam taki i śmiga aż miło ino ja mam 2010 pl |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 07-05-2010, 00:06
|
|
|
a może macie jakieś ciekawe programy do niego? |
_________________
|
|
|
|
|
damian
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
domin
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 93 Skąd: Chełm/Lublin
|
Wysłany: 19-05-2010, 21:38
|
|
|
damian, mam taki interfejs i trochę softu, jak chcesz to możemy się spotkać któregoś dnia i zobaczymy jakie masz błędy i co da się z nimi zrobić.
swoją drogą to że tak masz - nie dzieje się bez powodu, najpewniej uszkodzony lub zabrudzony jest jakiś element "elektryczno-mechaniczny" więc trzeba by poszukać przyczyny |
|
|
|
|
Prezi [Usunięty]
|
Wysłany: 14-06-2010, 15:28
|
|
|
a mógłby ktoś napisać jak przy pomocy tego interface-u sprawdzić ABS i jakim programem oraz ewentualnie jeśli nie był by to zbyt dużym problemem wrzucić go na jakiś serwer? |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 14-06-2010, 19:06
|
|
|
ABSu z takim czymś nie sprawdzisz |
_________________
|
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 23-02-2011, 15:03
|
|
|
Hej, postanowiłem się podpiąć, ze swoim problemem do tego tematu.
Kupiłem ostatnio interfejs ELM 327, ale gdy próbuje się połączyć z autem wywala mi błędy o braku odpowiedzi.
Próbowałem wieloma programami, każdy z podobnym efektem. Poniżej przykładowy zrzut ekranu:
Teraz moje pytanie: czy mieliście podobnie? Wiecie jak to naprawić, żeby komputer poprawnie łączył się z autem?
No i z jakiego programu najlepiej korzystać?
Aaa i dodam, że próbowałem już różnych kombinacji: na włączonym silniku, na wyłączonym, z przekręconym kluczykiem i bez. Efekt ten sam. Coś tam diody poszaleją na interfejsie i lipa... |
|
|
|
|
Jano78
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 43 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 05-03-2011, 08:21
|
|
|
Mam takie pytanie (może i głupie) ale gdzie jest to gniazdo OBD2?
I jeszcze jedno pytanie czy z takim czymś mam szanse coś ustalić w swoim samochodzie??
http://allegro.pl/najnows...1482383888.html
Nie chcę wydawać na daremno kasy, a sprzedawca powiedział że nie wie czy nie będzie potrzeba użyć płatnego programu by działał z moim autem |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-03-2011, 09:46
|
|
|
OBD II to złącze diagnostyczne - http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=88689#88689
Na temat "tego czegoś" się nie wypowiem, bo nie korzystałam. Mam skaner integralny. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
crxdor
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 05-03-2011, 14:10
|
|
|
Tak taki interfejs ci wystarczy sczytasz nim błędy, i zrobisz pomiary w czasie rzeczywistym. |
|
|
|
|
Jano78
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 43 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 06-03-2011, 07:14
|
|
|
To jeśli taki interfejs wystarczy to może jeszcze ktoś mi powie jaki program bedzie do niego najlepsz. Ewentualnie czy są jakieś bezpłatne programy z których idzie korzystać?? |
|
|
|
|
|